Telegram support Whatsapp support

تاسیس شعب بانک ژاپنی در ایران

رئیس کل بانک مرکزی در دیدار هیئت اقتصادی ژاپن، خواستار راه اندازی شعب بانک های این کشور در ایران شد.

۸۱۸۴۷_۵۱۳

ولی ا… سیف رئیس کل بانک مرکزی در دیدار با هیئت ۶۰ نفره اقتصادی ژاپن متشکل از مدیران صنایع گاز و نفت، بیمه و بانک این کشور، با اشاره به همکاری خوب بانک های ژاپنی با نظام بانکی ایران در دوره تحریم و به ویژه در سال های اخیر، خواستار راه اندازی شعب بانک های این کشور در ایران شد.

ولی ا… سیف خبرداد: در گذشته بانک های ژاپنی فقط به صورت نمایندگی در ایران فعالیت می کردند ولی می‌خواهیم سطح فعالیت ها ارتقا یابد و حتی شاهد تاسیس شعب بانک ژاپنی در ایران باشیم. این امر به لحاظ قانونی امکان پذیر است. سیف با بیان این که بانک های ایرانی آمادگی همکاری سریع و حرفه ای با طرف ژاپنی را دارند، پیشنهاد کرد که زمینه های شروع همکاری پیش از اجرایی شدن توافقنامه انجام گردد.

تامین مالی پروژه ها و سرمایه‌گذاری به سرعت می تواند به مرحله اجرا درآید و تسریع در توافقنامه سرمایه گذاری متقابل می تواند به این روند کمک کند. در این دیدار، یاماگیوا معاون وزیر اقتصاد ژاپن نیز گفت: شرکت‌های ژاپنی در زمینه های برق و انرژی، محیط زیست، خودرو و کالاهای مصرفی و سایر بخش‌ها آماده همکاری با شرکت‌های ایرانی هستند.

در هیئت اقتصادی ژاپن که به ایران آمده اند، تعدادی از مدیران بانکی و مالی شرکت‌های ژاپنی نیز حضور دارند و ما از فعالیت این شرکت‌ها در ایران حمایت می کنیم.

با وجود تحریم های بین المللی بانک مرکزی ژاپن با ایران همکاری داشته است.

منبع: روزنامه خراسان

جواهرات نقره لوکس مردانه

انگشتر عقیق یمنی کبود مردانه

انگشتر عقیق یمنی کبود مردانه۱

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − نه =

محصولات مرتبط در فروشگاه