Telegram support Whatsapp support
تجربه

تجربه مشتریان از خرید در جواهری بینا

تجربه مشتری: (خانم فاطمه. ع از جهرم)

سلام و خسته نباشید عرض می کنم خدمت تمامی دوستداران سنگها و نگینها و علم سنگ درمانی.
میخوام از تجربه خودم براتون بگم. من یه دختر ۷ ساله دارم.۴ سال پیش این بچه مدام مریض می شد و هرچه اقدامات پزشکی و آزمایش و پیگیریهای لازم رو انجام میدادم، چیزی مشخص نمیشد. مادرم میگفت این بچه شیرین زبون و خوشگله. برای همین تو چشم میاد و چشم میخوره. من میخندیدم و اعتنایی نمیکردم. یه شب طبق معمول حال دخترم بد شد. تب بسیار شدیدی داشت. به حدی که مجبور شدیم شبانه ببریمش بیمارستان. تا صبح انواع معاینات و آزمایشها انجام شد ولی دلیل تب بالا اصلا مشخص نبود و با هیچ دارویی تب پایین نمیومد.فردای اون شب چشمام از شدت بی خوابی و گریه باز نمیشد اما یکی از پرستارای مهربون اون بیمارستان یه مجله برام آورد و شما رو به من معرفی کرد که تو مجله راجع به سنگ درمانی و زیورآلاتتون تبلیغ کرده بودید. پرستار بهم گفت این راه رو هم امتحان کن ضرر نمیبینی. من خودم نتیجه سنگ درمانی رو دیدم. با راهنمایی شما یه گردنبند فیروزه برای دخترم تهیه کردم و جون موضوع خیلی اورژانسی بود پست ویژه شد و ۲۴ ساعته به دستم رسید. خدا رو هزار مرتبه شکر که رفته رفته تب دخترم بعد از استفاده از گردنبند کم شد و بعد از چند روز تب کاملا قطع و دخترم از بیمارستان مرخص شد. الان خدا رو شکر صحیح و سالمه و هیچ مشکلی نداره و من با چشم خودم دیدم که «چشم زخم» واقعیت داره وخداوند سبحان درمانش رو هم در طبیعت گذاشته و درمانش استفاده از سنگهاست. و من الله توفیق.

?لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تجربه

تجربه مشتری: (ع. تمجیدی از کرمان)

سلام. توی کانالتون دیدم مشتریهاتون از تجربه های خودشون بعد از سنگ درمانی براتون گفتن. منم دلم خواست تجربه خودمو بگم. سالهای زیادی با سختی و زحمت فراوان برای امرار معاش خودم و خانواده ام از صبح تا شب زحمت می کشیدم. اما هم درآمدم کم بود هم همون مقدار هم بی برکت بود. همسرم به طور کلی از اوضاع زندگی خسته و ناراضی بود. به همین دلیل خیلی نسبت به من سرد شده بود روز به روز از هم بیشتر فاصله می گرفتیم. اونم با توجه به اینکه یه زمانی زندگی ما از خوبی و محبت زبانزد همه بود. خلاصه اوضاع قاطی و درهم بود. هیچ چیز خوشحالمون نمی کرد. سر مسائل بسیار کوچک و بی خود مدام جر و بحث و دعوا می کردیم. خلاصه یه جهنم واقعی بود. اون سال با جواهری بینا تو مجله خانواده سبز آشنا شدم. بعد از چندین بار که مزاحمت ایجاد کردم و با بنده خداها صحبت کردم، منو با یک بسته مشکل گشا آشنا کردند که چاره تمام مشکلاتم بود. تا دلتون بخواد تنوع سنگ و ادعیه قرآنی و … . معجزه رو به عینه دیدم. روز به روز اوضاع روحیم بهتر شد. بنابراین ارتباطم با اعضای خانواده بهتر شد. اونا هم روحیه گرفتن و حمایتم کردن. وقتی بار روحیم کمتر شد، با انگیزه بیشتر و تلاش مضاعف کار کردم. درآمد روز به روز بیشتر شد. الان مغازه ای رو که رهن کرده بودم خریدم و خدا رو شکر خیلی از زندگیم راضیم و اینو از معجزه سنگها می دونم و سالیان سال هست که مشتری دائمی جواهری بینا هستم و برای مشکلات گوناگونم مشاوره می گیرم و سنگ درمانی می کنم.
از همه تیم جواهری بینا سپاس گزارم و دعاگوی این عزیزان هستم.

?لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

تجربه مشتری: (خانم کبری. ن از شیراز)

سلام. چندین ساله از مشتریان جواهری بینا هستم. سال های اول آشنایی من با شما دختری بودم ۳۴ یا ۳۵ ساله، مجرد، عصبی، پرخاشگر، افسرده و … . ابتدا فقط محض سرگرمی زیورآلاتتون رو نگاه می کردم. بعد از مدتی وقتی دیدم مشاوره رایگان و حرفه ای در اختیارمون هست، از کارشناسانتون مشاوره گرفتم. با وجود اینکه از لحاظ شکل ظاهری، تحصیلات و اوضاع مالی یا مسائل خانوادگی مشکلی نداشتم، اما تمام خواستگارانم برگشت می خوردند و قضیه ازدواج به سرانجام نمی رسید. با سنگ درمانی از سنگی برای گشایش بخت استفاده کردم. خداروشکر بعد از مدت کوتاهی ازدواج کردم که بسیار موفقیت آمیز بود. در حال حاضر لطف خدا شامل حالم شده و مادر دو فرزند هستم. دو قلو هستند، یک دختر و یک پسر. خدا رو شاکرم و از شما بسیار ممنونم و از درگاه ایزد منان براتون هر چیز خوب توی دنیا رو آرزو می کنم و حالا مزاحمتون شدم برای سلامتی فرزندانم و اینکه از بلایا و چشم زخم دور باشند سنگی تهیه کنم. در پناه امام عصر باشید.

?لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

 

تجربه مشتری: (م. سماواتی از بوشهر)

با همکارم به قصد خرید راهی بازار شدیم. ترافیک شدیدی بود . یک ماشین خراب شده بود که راننده اش خانم بود و ماشین های دیگه به سرعت از اطرافش می گذشتند خیلی خانمه پریشون بود من و همکارم ناخودآگاه خودمونو به جای اون تصور کردیم و گفتیم خدا نیاره. اگه این وضعیت برای ما پیش بیاد چی کار کنیم؟؟ باورتون نمیشه هنوز چند متری جلوتر نرفته بودیم که ماشین صداهای عجیبی کرد و خاموش شد. کار نداریم که چند ساعت معطلی و حمل با یدک کش تعمیرگاه چقدر اذیتمون کرد. ولی به این نتیجه رسیدیم که باید انرژی های منفی رو از خودمون دور کنیم و انرژی مثبت جذب کنیم. چون با جواهری بینا از قبل آشنا بودم سریع رفتم دنبال مشاوره با کارشناسان سنگ درمانی جواهری بینا. با پیشنهاد اونا شروع به استفاده از سنگی کردم که بی نظیر بود. حالا این انگشتر به جونم بسته ست چون کاملا احساس می کنم افکار و موج منفی و استرس و اضطراب رو از من دور کرده و واقعا مسیر زندگیم عوض شده. بسیار از شما عزیزان سپاسگزارم و ازتون خواهش می کنم این تجربه منو در معرض دید سایر مخاطبینتون قرار بدید. امیدوارم تونسته باشم کمکی به بقیه دوستان بکنم و انشاالله سایر عزیزان هم مانند من به آرامش برسند.

?لطفا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

 

تجربه مشتری (خانم مهرناز-ش از همدان)
??????
سلام گرم خدمت تمامی تیم زحمتکش جواهری بینا. خواستم از صمیم قلب ازتون تشکر کنم. مدت زیادی بود به هیچ عنوان شبها خواب راحت نداشتم و مدام کابوسهای وحشتناک به سراغم می اومد. کلی دکتر رفتم. فایده ای نداشت. یکی می گفت از اعصابه. یکی می گفت از استرس و فشاره. بزرگترهای فامیل میگفتن همزاد داری اذیتت می کنه.
خلاصه بعد از کلی بدبختی به طور تصادفی سایت شما رو توی اینترنت دیدم. تماس تلفنی گرفتم . مشاوراتون دلسوزانه و صبورانه تمام حرفامو گوش دادن و بهم مشاوره سنگ درمانی دادن. بعد از انتخاب سنگو خریدم. مدتی طبق سفارشات کارشناساتون از اون استفاده کردم. خیلی خیلی اوضاع بهتر شده. دیگه راحت تر می خوابم. کابوسها هم کلا نیست و نابود شدن. هرچی برای تشکر بگم بازم کمه. خدا خودش بهتون اجر بده.

?لطفا این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − نه =

محصولات مرتبط در فروشگاه