Telegram support Whatsapp support
تصادف باران کوثری

تصادف شدید باران کوثری در هفت ماهگی

باران کوثری بازیگر سینمای ایران شب گذشته سر صحنه فیلم سینمایی «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی تصادف کرد و دچار سانحه شد. کوثری که به همراه عوامل فیلم «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی برای فیلمبرداری به یوسف آباد رفته بود، سر صحنه فیلمبرداری تصادف کرد و دچار سانحه شد.

هاتف علیمردانی کارگردان «هفت ماهگی» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با تایید تصادف باران کوثری گفت: یک تصادف معمولی رخ داده و حالشون خوب است. خطر رفع شده و امکان بازی مجدد در این فیلم برایش وجود دارد.

همچنین لشکری قوچانی تهیه کننده کار در توضیح این حادثه عنوان کرد: حال باران خوب است. متاسفانه سر صحنه فیلمبرداری در یوسف آباد خودرویی که خانم کوثری در آن حضور داشت با تریلی که در پیچ پارک شده بود تصادف کرد و الان در بیمارستان بستری است.

تصادف باران کوثری

وی ادامه داد: سطح هوشیاری ایشان خوب است و به دلیل جراحت مغزی تا ۲۴ ساعت تحت مراقبت ویژه است و خانوادش نیز در بیمارستان کنارش هستند.

قوچانی تصریح کرد: متاسفانه چون ایربگ ماشین باز نشد این اتفقا افتاد. ضمن اینکه دو نفر دیگر هم در ماشین بودند که حالشان خوب است و ترخیص شدند.

وی اظهار داشت: باران روحیه خوبی دارد و گفته می تواند پلان فیلم را بازی کند. از مردم می خواهیم برای سلامتی باران دعا کنند.

تصادف باران کوثری
باران کوثری بازیگر سینمای ایران صبح امروز سر صحنه فیلم سینمایی «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی تصادف کرد و دچار سانحه شد.

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهارده =

محصولات مرتبط در فروشگاه