Telegram support Whatsapp support
تعبیر خواب انگشتر طلا

تعبیر خواب انگشتر طلا

خیلی اوقات پیش می آید که ما خواب هایی میبینیم و وقتی از خواب بیدار میشویم به دنبال تعبیر آن هستیم.اگر در خواب انگشتر طلا دیده اید و به دنبال تعبیر آن هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معانی کلی دیدن انگشتر در خواب

معنی خواب گم کردن انگشتر، خریدن انگشتر، دادن انگشتر شکسته، هدیه دادن انگشتر و یا حتی دیدن انواع انگشتر فیروزه، طلا، مس، نقره، آهنی، یاقوت، نگین دار سبز، برنج، آهنی و غیره میتواند تعابیر مختلفی داشته باشد.

اما در حالت کلی انگشتر نمادی بر تعهد و وفاداری میباشد که میتوان اینطور تعبیر کرد که به زودی از سوی کسی که قلبا به شما علاقه دارد محبتی دریافت خواهید کرد.

در حالت کلی میتوان اینطور تعبیر کرد که دیدن انگشتر خواب به معنی قبول مسئولیت است که به عهده شما قرار میگیرد.

خواب گزاران غربی بر این موضوع معتقدند که خواب دیدن حلقه در خواب نشان دهنده این است که شما در فکر یک رابطه بادوام و مستحکم هستید و یا حتی در فکر این هستید که رابطه‌ای بی‌حاصل را پایان دهید.

برای ورود به بخش انگشتر های زنانه در فروشگاه اینترنتی جواهری بینا کلیک کنید

 

 

سرویس طلا

سرویس طلا ۱۸ عیار با نگین زمرد ناب و بسیار عالی مدل کلاسیک _کد:۳۰۰۳

روایات مختلف از خواب انگشتر

یوسف نبی علیه السلام گوید:
1- تعبیر خواب انگشتر فرزند است
2- تعبیر خواب انگشتر برای مرد عزت وجاه است

حضرت دانیال گوید:
3- اگر در خواب ببیند کسی انگشتر به او داد تا چیزی را با آن مهر کند، تعبیر، آنست به هر چه لیاقتش را داشته باشد میرسد.

یوسف نبی علیه السلام گوید:
4- دیدن انگشتر نقره یا فیروزه نشانه خوش اخلاقی است.

 

 

تعبیر خواب انگشتر طلا

دیدن انگشتری از جنس طلا در خواب از تمام انگشتر ها با جنس های مختلف بهتر است. انگشتر طلا در خواب بیانگر عهد و پیمان و تداوم زندگی عاطفی است.

امام صادق علیه‌السلام فرموده‌اند: تعبیر خواب انگشتر طلا خوب است. همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم دیدن خواب انگشتری طلا علامتی بسیار خوب می‌باشد و بیانگر عهدی پایدار و استوار خواهد بود.

انگشتر طلا

انگشتر طلا ۱۸ عیار بسیار زیبا _کد:۲۶۶۸

تعبیر خواب انگشتر طلا برای دختر مجرد

از نظر جابر مغربی اگر دختر مجردی در خواب ببیند که انگشتر طلای خود را به هر علتی شکسته و یا اقدام به تعمیر کردن آن کرده خواب او به این معنا خواهد بود که رابطه ای راکه با عشق و علاقه آغاز کرده است ،به جدایی تبدیل خواهد شد.

به عبارتی می‌توان گفت معنای آن شکست در امور عاطفی می‌باشد و البته می‌توان اظهار کرد که این رویا می‌تواند هشداری برای شما باشد تا زمانی‌که اوضاع خراب‌تر نشده است این رابطه را خاتمه دهید.

چنانچه در خواب ببیند که انگشتری طلا از دست مرده‌ای دریافت می‌کنید، نشان دهنده انرژی، هیجان و رویدادهایی است که مثبت بوده و در زندگی آتی شما تأثیرگذار خواهد بود، افزون بر این با افراد مختلفی ملاقات خواهید نمود.

علاوه بر این از نظر شیخ طوسی تعداد زیادی از انگشترهای طلا برای دختران مجرد به معنای خواستگارهای زیاد است.

تعبیر خواب انگشتر طلا زن باردار

دیدگاه های مختلفی برای دیدن انگشتر وجود دارد که در ادامه به بررسی هر یک میپردازیم.

تعبیر خواب انگشتر طلا از دید ابراهیم کرمانی

دیدن انگشتر طلا برای زنی که باردار است خیلی خوب است و به گوهر و مال و مکنت اشاره می کند.

تعبیر خواب انگشتر طلا از دید ابن سیرین

ابن سیرین هم نظری موافق با ابراهیم کرمانی دارد و می گوید معنی این خواب این است که پس از تولد فرزند بسیاری از مشکلات حل می شود و این فرزند مانند گوهر و ثروتی است که به خانواده داده شده است و حلال مشکلات است.

از این دیدگاه هم دیدن طلا به خصوص گردنبند و انگشتر برای زن باردار خیلی خوب است هر چد که این خواب برای زنان غم و اندوه است.

تعبیر خواب انگشتر طلا از دیدگاه اسلامی

اگر زن بارداری در خواب دید که همسرش برای او انگشتر طلا خریده است معنی خواب او این است که زندگی اش استحکام پیدا می کند. این خواب شدت علاقه مرد را به خانواده اش نشان می دهد.

تعبیر خواب انگشتر در دست راست

دیدگاه های مختلفی برای خواب دیدن انگشتر در دست راست وجود دارد اما در حالت کلی دیدن  این خواب به پیروزی، موفقیت و پیروزمندی اشاره دارد. روایاتی نیز وجوددارد که اگر کسی در خواب ببیند که انگشتری در دست داشته ولی الان آن را گم کرده است به شکلی که از گم شدن آن احساس بدی داشته باشد تعبیرش ان خواهد بود که مال و اموال را به شکل ناباورانه ای از دست خواهد داد.

در ادامه به برسی دیدگاه های مختلف میپردازیم:

تعبیر خواب انگشتر در دست راست به روایت محمد بن سیرین

به تعبیر ایشان دیدن انگشتر در دست راست در هر حالتی تعبیر خوشایند و رضایت بخشی دارد. اگر انگشتری زیبا باشد که شخص از دیدن آن به وجد بیاید و خوشحال شود در آینده ای نزدیک به او فرزندی زیبا عطا میشود.

تعبیر خواب انگشتر عقیق در دست راست به روایت دانیال نبی

به روایت دانیال نبی تعبیر خواب انگشتر عقیق در دست راست بر رزق و روزی فراوان و برکت در مال اشاره دارد. روایاتی نیز وجود دارد که اگر کسی در خواب ببیند که انگشتر عقیق بسیار زیبا در دست دارد نشانه آن است که مال اموال زیادی به آن میرسد. حال اگر آن انگشتر را از کسی هدیه گرفته باشد تفسیرش آن خواهد بود که به آنچه که لایق اش هست خواهد رسید.

تعبیر خواب انگشتر فیروزه در دست راست با روایت امام جعفر صادق

اگر دختر مجردی خواب بیند که صاحب انگشتر فیروزه ای زیبا و با شکوه شده و آن را در دست راستش کرده معنی اش آن است که ازدواج خواهد کرد. اگر بازرگان و تاجری خواب بیند که انگشتری فیروزه پیدا کرده و خود آن را در دست راستش می کند نشانه آن است که در معاملاتی که دارد به سودآوری بالایی می رسد.

 تعبیر خواب گم کردن انگشتر طلا در خواب

اساسا گم کردن انگشتر اگر از نوع طلا باشد نامبارک است.

روایاتی وجود دارد که این خواب نشان دهنده اهمال و بی‌دقتی شما خواهد بود. به سبب چنین خصوصیت‌های منفی امکان این وجود دارد که مهم‌ترین تغییر زندگی خود را از دست دهید.

تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر طلا در خواب

در حالت کلی اگر در خواب ببینید که انگشتری طلا از کسی دریافت می‌کنید چه طلای زرد باشد چه طلای سفید، البته در طلای سفید نقش و صفت انگشتری را ببینید، به این معناست که از جانب خداوند به شما خیری خواهد رسید.

اگر زنی در خواب ببیند که چیزی از جنس طلا ولو انگشتر طلا باشد و یا مدل های دیگر طلا، از فردی به عنوان هدیه دریافت می‌کند خواب او نشانه مردی ثروتمند است که بخیل، وسواسی و حریص است.

تعبیر خواب دیدن انگشتر طلا در خواب برای مردان

چنانچه مردی در خواب انگشتر طلا ببیند، به این معناست که به سختی و ناراحتی دچار خواهد شد و یا اقدام به کاری حرام نموده است. دیدن انگشتر طلا در خواب برای مردان خوب نیست اما اگر انگشتر از جنس فیروزه و یا نقره باشد خوب است.

  • اگر مردی در خواب ببیند که فردی به وی انگشتر طلا می‌دهد از فردی سخن مکروه خواهد شنید.
  • اگر مردی در خواب ببیند که انگشتر طلای خود را در نزد فردی به امانت می‌گذارد، فردی که انگشتر وی را به عنوان امانت پذیرفته است در بیداری به وی خیانت می‌نماید و یا سخن ناشایسته‌ای بین آن دو رد و بدل خواهد شد.
  • چنانچه مردی در خواب ببیند که صاحب انگشتر طلاست نشانه خوبی برایش نخواهد بود و گمان می‌رود که از نظر مالی زیان خواهد دید و یا نشانه‌ای برای رسیدن به ناراحتی و سختی و به انجام رساندن کاری می‌باشد که حرام است.
  • در نهایت اگر مردی در خواب ببیند که از جواهرساز انگشتری طلا خریداری می‌کند خواب او نشانه این است که مردی دروغگو تصمیم دارد او را فریب دهد و بنابراین لازم است مرد بسیار مراقب باشد.

تعبیرخواب پیدا کردن انگشتر طلا برای مردان

اگر مردی در خواب ببیند که انگشتر طلا پیدا کرده است با کاری روبه رو خواهد شدکه به ضرر اوست.

اگر مردی در خواب ببیند که در دست چپش انگشتر طلا کرد، مخفیانه و بدون این‌که با کسی مشورت نماید، اقدام به کاری می‌کند که برایش ایجاد مشکل و ناراحتی خواهد کرد.

از دیدگاه امام جعفر صادق علیه‌السلام: “چنانچه مردی در خواب ببیند انگشتری طلا در دست دارد و آن را گم می‌کند به این معنا خواهد بود که همسر خود را از دست می‌دهد.”

تعبیرخواب پیدا کردن انگشتر طلا برای زنان

پیدا کردن انگشتر طلا در خواب برای زنان به این معناست که به موفقیت و شادکامی خواهند رسید.

  • اگر زنی در خواب ببیند که همسرش به او انگشتری طلا هدیه داد، مورد احترام وی واقع خواهد شد و به شادی و بزرگی دست خواهد یافت.
  • اگر زنی در خواب ببیند که انگشتری طلا پیدا کرده است، به موفقیت و شادمانی خواهد رسید.

تعبیر خواب دیدن انگشتر طلا سفید و نگین دار در خواب

در حالت کلی دیدن این رویا چه در شب و چه در روز برای مردان و زنان، استوار بر چند وجه اصلی است که در ادامه به توضیح هر کدام میپردازیم:

  • بدست آوردن قدرت و سلطنت که از بقیه موارد مهم تر است.
  • به دنیا آمدن فرزند
  • افزایش رزق روزی که از راه حلال بدست می آید.

مقالات مرتبط

 

فروشگاه جواهری بینا اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی نقره در ایران میباشد

0915-1000-800

همچنین میتوانید با فالو کردن پیج جواهری بینا از جدید ترین تخفیفات با خبر شوید

https://www.instagram.com/javaheri_bina

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

برای مشاوره و خرید هرچه بهتر از اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی جواهرات نقره به سایت جواهری بینا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 2٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

محصولات مرتبط در فروشگاه