Telegram support Whatsapp support

جشنواره مد و لباس دانشجویی دیبا فراخوان داد

جشنواره مد و لباس دانشجویی دیبا فراخوان داد…

برندگان و جوایز…

mode

دبیرخانه‌ی جشنواره مد و لباس دانشجویی دیبا از برگزاری اولین دوره این جشنواره با رویکردی کاملا دانشجویی در خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش ایسنا، این جشنواره توسط جهاد دانشگاهی واحد هنر و با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، سازمان دانشجویان، دانشگاه هنر، بنیاد ملی مد و لباس ایران، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه شریعتی و سایر دانشگاه‌ها و با هدف کمک به آموزش و پیشرفت دانشجویان در سراسر کشور و همزمان با حضور استادان مطرح این رشته ودانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

جشنواره مد و لباس دیبا در دو بخش طراحی و دوخت برگزار خواهد شد.

بخش طراحی آن شامل طراحی پوشش دانشجویی و مشاغل، طراحی فرم فارغ‌التحصیلی دانشجویان هنر (پس از داوری و انتخاب طرح‌های برتر، گواهی طرح برتر به صاحب طرح ارائه می‌شود و به مرحله دوخت راه می‌یابد).

بخش دوخت آن شامل دوخت طرح‌های برتر (طرح‌های منتخب پس از دوخت در بخش نهایی داوری می‌شود و به آثار منتخب جوایز ویژه جشنواره تعلق می‌شود).

جوایز بخش طراحی: به سه اثر اول، گواهی طرح برتر و کارت هدیه به ارزش دو میلیون ریال اعطا می‌شود.

جوایز بخش دوخت: نفر اول: لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره و یک سکه تمام بهار آزادی، نفر دوم: لوح تقدیر و نیم سکه بهار آزادی، نفر سوم: لوح تقدیر و ربع سکه بهار آزادی.

هیئت داوران علاوه بر این سه جایزه، به پنج نفر از دیگر صاحبان آثار برتر، جوایزی اهدا خواهد کرد.

مهلت ارسال بخش طراحی جشنواره 1/3/1394 است و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر، دریافت متن کامل فراخوان و نحوه‌ی ارسال طرح‌های خود، به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس www.jdart.ir مراجعه کنند.

اولین دوره جشنواره دانشجویی مد و لباس دیبا به دبیری الهام زایجانی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر خردادماه امسال برگزار خواهد شد.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + دوازده =

محصولات مرتبط در فروشگاه