Telegram support Whatsapp support
جمجمه های بلوری
جمجمه های بلوری

جمجمه های عتیقه از جنس کریستال

جمجمه‌های بلورین آثار کنده‌کاری شده از جنس کوارتز شفاف یا شیری رنگ به شکل جمجمه انسان هستند که ادعا می‌شود در آمریکای میانه در دوره پیش از کشف آمریکا توسط کریستف کلمب ساخته شده‌اند. تا قبل از آخرین بررسی های و نتایج جدید انتساب هیچ‌کدام از نمونه‌های آزمایش شده به دوران قبل از کلمب توسط بررسی‌های علمی تایید نشده بود و اعتقاد بر این بود این جمجمه‌ها در میانه یا انتهای قرن نوزدهم میلادی و به احتمال زیاد در اروپا ساخته شده‌اند.

جمجمه کریستالی
جمجمه کریستالی

باستان شناسان در نسل های مختلف که به دنبال رمز و راز این جمجمه ها بودند بالاخره موفق به تخمین زمان حدودی آن شدند. جمجمه های کریستال که در افسانه های باستانی به وفور از آن یاد شده است به طورحیرت انگیزی وجود خارجی دارند. محققان دریافته اند که این جمجمه های بلورین به دوران سومریان برمی گردد که درقرن۱۸ در اعماق زیگوراتهای آسیا پیداشده اند.

تصاویری از این جمجمه ها در فضای مجازی منتشر شده است که برای شما در این مطلبقرار داده ایم.
جمجمه بلوری
جمجمه بلوری

در بعضی منابع ادعا می‌شود که این جمجمه‌ها دارای قدرت‌های فراطبیعی هستند و در داستان‌های مختلف، فیلم‌های سینمایی، سریال‌های علمی-تخیلی و بازی‌های کامپیوتری مختلفی به این قدرت‌ها اشاره شده است. با این وجود اثری از این جمجمه‌ها در منابع اساطیری یا مذهبی آمریکای میانه یا سایربومیان آمریکا وجود ندارد.

جمجمه های بلوری
جمجمه های بلوری

دانشمندان هنگام مطالعه روی این جمجمه متوجه شدند برش هایی روی این جمجمه کریستالی است. اما برش ها بگونه ای انجام شده که بر خلاف جهت های طبیعی کریستال است یعنی در واقع این گونه برش ها قاعدتا باید باعث شکست شدن و ترک خوردن کریستال شود. اما این کریستال دارای ویژگی های اوپتیکال عجیبی می باشد که حتی در این دوره مدرن و با تمام امکانات و تجهیزات و وسایلی که دارای دقت بسیار می باشد ساختن آن امکان پذیر نیست و در نتیجه نتنها این کریستال شکسته نشده و ترک نخورده بلکه کانال های نوری آن به شکل معجزه آسایی جهت داده شده برای مثال نور از از پایه جمجمه به چشم ها می آید و آن ها را مانند چشم های یک انسان زنده نورانی می کند. بسیاری معتقدند که این گونه برش در کریستال و جهت بخشی به نور تا یک هزار سال آینده از ذهن و دست بشر معمولی برنخواهد آمد. شاید هم مطابق باور بسیاری ملاقاتی که یک تمدن فضایی پیشرفته از اقوام مایا در هزاران سال پیش به عمل امده در ساختن این جمجمه کریستالی با ابعاد نورانی عجیب آن موثر بوده است.

جمجمه های کریستال که در اصل منتقل کننده ادراک حسی می باشند و ما آن را بخوبی مورد سنجش قرار داده ایم نمونه های کریستالی طرح سر انسان همراه با چشمهایی ماوراءالطبیعه و ابزاری جهت بر انگیختن ادراک و روح انسان میباشند. آنها نمونه های مشابهی از جمجمه انسان هستند که غالبا توسط کریستال کوارتز ساخته شده اند ولی نه همه آنها ، بعنوان مثال جمجمه یشم چینی. جمجمه های کریستال در اندازه های متنوع ساخته شده است و ممکن است تا چند اینچ با اندازه سر انسان مغایرت داشته باشد. قدمت یک جمجمه را میتوان برآورد کرد ولی نه زمان حکاکی آن و یا مکان شکل گیری آن را ، بعبارتی دیگر زمان شکل گیری کریستال قابل تشخیص میباشد. بعضی از کریستالهای موجود بیش از هزاران سال قدمت دارند چنانچه بیشتر آنها هم دوره هستند. جمجمه های کریستال اکثرا به تمدن باستانی «مزوآمریکن _Mesoamerican» تعلق دارند ، بویژه به قوم مایا ها که توسط تقویم بزرگ آنها و پیشگویی هایی که بواسطه آن شده است بر ما آشنا شده اند. (مترجم : [جمجمه یشم چینی] کوارتز یا سیلیسیوم دو اکسیدان _ ماده ای معدنی که بوفور یافت می شود و به سنگ چینی یا الماس کوهی نیز مشهور است _ [یشم ] ماده ای معدنی با رنگ سبز مایل به آبی که بعنوان جواهر و زینت آلات بکار میرود)
اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + یک =

محصولات مرتبط در فروشگاه