Telegram support Whatsapp support
جواهرات برند رالف لورن

جواهرات برند رالف لورن

معرفی برند رالف لورن جواهرات

رالف لورن « Ralph Lauren » شرکت آمریکایی فعال در زمینه مد و پوشاک است که در سال ۱۹۶۷ در نیویورک تاسیس شد . این شرکت مالک برندهایی نظیر پولو و کلاب موناکو می‌باشد .

رالف لورن « Ralph Lauren » شرکت آمریکایی فعال در زمینه مد و پوشاک است که در سال ۱۹۶۷ در نیویورک تاسیس شد . این شرکت مالک برندهایی نظیر پولو و کلاب موناکو می‌باشد . موسس این شرکت رالف لورن « Ralph Lauren » یک طراح مد و میلیاردر اهل ایالات متحده آمریکا است که به خاطر برندش « Polo Ralph Lauren » مشهور است . او با ثروتی بالغ بر ۶/۴ میلیارد دلار، توسط مجله « فوربز » صد و هفتاد و سومین فرد ثروتمند دنیا در سال ۲۰۱۰ معرفی شد .

رالف لورن در شهر نیویورک متولد شد . خانواده اش، مهاجرانی آشکنازی از شهر پینسک بلاروس‌ بودند . پدر او نقاش ساختمان بود . رالف از نوجوانی بعد از مدرسه کار می‌کرد تا بتواند برای خودش لباس بخرد . او در مدرسه به دوستان خود کراوات می‌فروخت . برادرش در سن ۱۶ سالگی او، نام خانوادگی‌شان را به لورن عوض کرد، به این دلیل که نام آنها، لیفشیتز، در زبان انگلیسی با معنی بدی تلفظ می‌شد و همکلاسی‌ هایشان آنها را به سخره می گرفتند .

رالف لورن به آکادمی کسب و کار و مدیریت شهری باروک در سیتی کالج نیویورک رفت و در آن جا در رشته کسب و کار به تحصیل پرداخت اما پس از دو سال تحصیل دانشگاه را رها کرد . رالف از سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۶۴ در ارتش ایالات متحده به خدمت سربازی رفت و در سال ۱۹۶۴ نیز با ریکی آن لوبیر ازدواج کرد .

علارقم عدم تحصیل رالف در رشته مد و طراحی، وی به عنوان فروشنده برای شرکت برادران بروکز، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف پوشاک در آمریکا، استخدام شد . او در سال ۱۹۶۷ با حمایت مالی از سوی نورمن هیلتون یک فروشگاه کراوات راه‌اندازی کرد و کراوات هایی را که شخصا آنها را طراحی می کرد، با نام برند « پولو » می فروخت . او پس از چندی این نام را از هیلتون خرید .

رالف در سال ۱۹۶۹ یک بوتیک در مرکز خرید بلومینگدیل در منهتن افتتاح کرد . یک دهه بعد این برند بدل به یک برند جهانی شد و اولین فروشگاه پولو در لندن افتتاح شد .
رالف لورن در سال ۱۹۷۰ جایزه کوتی را به سبب خط تولید پوشاک مردانه شرکتش برنده شد . او تقریبا در همین زمان خط تولید پوشاک بانوان را نیز ایجاد نمود . همچنین خط تولید پولو اسپرت، به منظور تولید پوشاک ورزشی، در سال ۱۹۹۳ راه‌ اندازی شد .

هم اکنون محصولات این شرکت شامل پوشاک غیررسمی آقایان و بانوان و اکسسوری هایی چون کیف، جواهرات، عطر، حوله و غیره می باشد که در این بخش به معرفی نمونه هایی از جواهرات آن می پردازیم .

این جواهرات علاوه بر زیبایی از کیفیت بالایی نیز برخوردارند . سنگ آنها نیز از سنگ های سواروسکی ساخته شده است .

منبع : برترین ها

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + سه =

محصولات مرتبط در فروشگاه