Telegram support Whatsapp support

جواهرات درخشان جادویی

طراحان جواهر کانادایی به همراه Manon Richard (عکاس) دست به ابتکاری خلاقانه، بی‌نظیر و منحصر به‌ فرد زده‌اند؛ و این خلاقیت چیزی نیست جز ساختن جواهرات درخشان جادویی که در نور کم می‌درخشند و همچون کرم شب‌تاب از خودشان نور متصاعد می‌کنند.

طلا و جواهرات درخشنده داستان ما که از قضا بسیار زیبا و چشم‌نواز هم هستند از مواد خاصی ساخته شده‌اند که کافی است چند دقیقه در زیر نور لامپ یا چند ساعت زیر نور خورشید قرار بگیرند تا شارژ بشوند. پس از شارژ شدن شما می‌توانید درخشش بی‌نظیر و صورت متفاوت جواهرتان را زیباتر از همیشه مشاهده کنید. نور متصاعد شده از این جواهرات رنگی شبیه به فیروزه‌ای داشته که در کنار رنگ طلایی جواهرات به خوبی هماهنگ می‌شود. از آن جایی که این ایده واقعا جالب است پس چندان هم دور از انتظار نیست که طرفداران زیادی در زمان‌ کمی پیدا کند. تصور کنید که در یک مهمانی هستید که از قضا نور فضا در حد کم نگه‌داری می‌شود؛ قطعا استفاده از این جواهرات شما را بیش از پیش درخشان جلوه می‌دهد. به عقیده نویسنده علاوه بر جواهرات پر زرق‌وبرقی که مناسب خانم‌ها هستند، این ایده برای جواهرات کوچکی همچون دکمه سرآستین یا سنجاق کراوات هم می‌تواند مناسب باشد؛ البته اگر میهمانی خیلی رسمی نباشد و آقایان هم از درخشیده شدن فراری نباشند…

به گفته‌ی ایده‌پرداز و سازنده جواهرات درخشان، وی زمانی که جوانی خرد سال بوده است از تاریکی هراس داشته، به همین سبب همیشه به دنبال نور و روشنایی کوچکی در تاریکی می‌گشته است. ایده‌ی جواهر درخشان هم از همین جا آغاز شده و اکنون به این زیبایی به ثمر نشسته است. در ادامه به مشاهده تعدادی از این جواهرات درخشان می‌نشینیم:

منبع: برترین ها

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سه =

محصولات مرتبط در فروشگاه