Telegram support Whatsapp support
جواهرات ریز نقش برای شیک شدن لباس ها

جواهرات ریز نقش برای شیک شدن لباس ها

جواهرات ریز نقش برای شیک شدن لباس ها

سنجاق‌ سینه را می‌توان جزو متعلقاتی دانست که در قدیم مورد توجه زنان و مردان بوده به طوری که در گذشته در مراسم ها و جشن ها برای زیباترشدن لباس ها استفاده می کردند . این جواهر زیبا به تازگی بیش از پیش در دنیای مد راه پیدا کرده و استفاده از آن را بیش از قبل در میان مردم می‌بینیم .

سنجاق سینه

اگر جزو افرادی هستید که از لباس‌های ساده استفاده می‌کنید و می‌خواهید لباس‌هایتان را از حالت یکنواختی درآورید با راهنمایی های ما تا پایان همراه باشید تا ببینید این جواهر ریز نقش که کم کم داشت به فراموشی سپرده می‌شد چگونه می‌تواند تاثیری فوق‌العاده بر لباس ساده‌تان داشته باشد .
به چه درد لباس می خورد ؟
سنجاق سینه از زیورآلاتی است که در دنیای مد امروز مجدد مورد استفاده قرار گرفته و تاثیر بسیاری در تیپ و نوع پوشش شما می‌تواند داشته باشد . در گذشته نه چندان دور از سنجاق سینه به عنوان تزئینی برای یقه یا بستن روسری یا روی سینه استفاده می‌شد و در حال حاضر هم از سنجاق سینه در ادارات به عنوان مارک یا برند روی یقه کت در (آقایان) و روی مقنعه در (خانم‌ها) به عنوان قسمتی از ست اداری استفاده می‌شود . اکنون می‌خواهیم کاربرد سنجاق سینه در لباس‌های تک دکمه را بگوییم با کسانی که لباس‌هایشان پر از طرح و رنگ است کاری نداریم هدف ما استفاده و کاربرد آن بر لباس‌های ساده است .

جواهرات ریز نقش برای شیک شدن لباس ها

یکی از راه‌های استفاده برای نگهداشتن دو طرف کت در کنار یکدیگر است که کت ها و ژاکت ها را فوق‌العاده می‌کند و برای هر سنی مناسب است؛ در کنار یقه نیز می‌توان استفاده کرد که مدل لباس را بسیار شیک کرده این حالت مخصوص خانم‌هایی است که می‌خواهند تیپ سنگینی داشته باشند مناسب است . همچنین می‌توان آن را در قسمت کمربند لباس نیز استفاده کرد تا لباس‌تان چشمگیر شود .

پین جدید سنجاق سینه قدیم
انسان‌های اولیه از سنجاق‌هایی از جنس خار و استخوان‌های تیز ماهیان استفاده می‌کردند، بعد از گذشت سال‌ها به تدریج سنجاق سینه به مدل‌های ابتدایی (به صورت دایره و بیضی) تغییر یافت؛ امروزه از طلا و جواهر ات و در انواع مختلف مروارید و برلیان ساخته شده و شکوهی مجلل به لباس می‌دهند .
سنجاق سینه جواهری است که خیلی مورد توجه قرار نمی‌گرفت و شاید به همین دلیل بود که جواهرسازان امروز به جای سنجاق سینه از عنوان پین استفاده می‌کنند . همین سنجاق سینه قدیم و یا پین جدید توانست تاثیری شگرف در درخشان‌تر کردن لباس‌ها داشته باشد، استفاده از آن روز به روز بین مردم به خصوص چهره‌های مشهور که می‌توانیم از میان آنها به علاقه خاص ملکه الیزلبت به سنجاق سینه اشاره کنیم، ناگفته نماند در میان بازیگران کشورمان استفاده از سنجاق سینه در مراسم‌های خصوصی بیش از قبل به چشم می‌خورد .

جواهرات ریز نقش برای شیک شدن لباس ها

در کل می‌توانیم بگوییم با روی کار آمدن برندهای معتبر جواهرسازی در ساخت سنجاق سینه و با توجه به محبوبیتی که این جواهر طی سال های اخیر بین مردم پیدا کرده میتوان امید داشت که این جواهر پرکاربرد و زیبا را کم کم پشت ویترین جواهرفروشی ها ببینیم . به عنوان توصیه در آخر باید بگوییم رنگ و مدل سنجاق سینه را متناسب با رنگ لباس انتخاب کنید تا ست زیبایی داشته باشید .

جواهرات ریز نقش برای شیک شدن لباس ها

جواهرات ریز نقش برای شیک شدن لباس ها

انگشتر عقیق یمنی زنانه کد جواهر: ۱۱۳۵۹

?برای مشاهده انگشترهای زنانه کلیک کنید?

انگشتر عقیق یمنی زنانه

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

محصولات مرتبط در فروشگاه