Telegram support Whatsapp support
جواهرات فوق‌العاده‌ای که با الهام از موجودات افسانه‌ای ساخته شده‌اند

جواهرات فوق‌العاده‌ای که با الهام از موجودات افسانه‌ای ساخته شده‌اند

علاقه به نیروهای جادویی، موجودات غیرعادی و نیروهای ماورای طبیعت از هزاران سال پیش در بین انسان‌ها وجود داشته است و همین حالا هم این علاقه را در عرصه‌های مختلفی از فیلم‌های علمی – تخیلی و فانتزی گرفته تا ساخت لوازم تزیینی و جواهرات الهام گرفته شده از این موضوع مشاهده می‌کنیم .

شاید ساخت لوازم هنری دست ساز و البته به شیوه‌های هنرمندانه، بهترین روشی باشد که با استفاده از آن بتوان هیجان و حس کنجکاوی به وجود آمده بر اساس علاقه به نیروهای جادویی و خارق‌العاده را نشان داد . این لوازم هنری و به‌خصوص جواهرات و لوازم تزیینی، به سبب اینکه قابل لمس هستند و توسط یک هنرمند دیگر و با دست‌های انسانی و نه ربات‌های فلزی در خطوط تولید کارخانه‌ها ساخته شده‌اند، حسی از انرژی‌های فرد سازنده را به خریداران و دریافت‌کنندگان آن لوازم منتقل می‌کند و همین هم است که لمس کردن، داشتن و جمع‌آوری این‌گونه لوازم برای خیلی از افراد علاقه‌مند در سراسر جهان به یک سرگرمی و عادت تبدیل شده و کلکسیونرهای زیادی را در این زمینه پیدا می‌کنید .

در مجموعه تصاویری که امروز برایتان در سایت گجت نیوز آماده کرده‌ایم، به سراغ یکی از همین هنرمندهای بسیار چیره‌دست رفته‌ایم تا آثار فوق‌العاده‌ زیبای او را بررسی کنیم و از سطوح عالی هنر دست انسان لذت ببریم . شریل لی (Cheryl Lee) نام این هنرمند اهل ایالت فلوریدای کشور آمریکا است که آثار او در این چند وقت اخیر سر و صدای بسیار بالایی را به پا کرده‌اند و هزاران علاقه‌مند در سراسر دنیا کار او را تحسین کرده‌اند .
خانم لی به دلیل علاقه‌ای که به موجودات جادویی، جنگل‌های مرموز و داستان‌های فانتزی داشته است، تصمیم می‌گیرد که به سراغ ساخت جواهرات بسیار زیبا و منحصر به فردی برود که از همین المان‌ها الهام گرفته شده‌اند . در هر کدام از محصولات ساخته شده توسط او، شما رگه‌ای از جذابیت جادویی، موجودات ماورایی، انرژی‌های ماورای طبیعی و باورهای کهن و تخیلی را مشاهده خواهید کرد و همین موارد هم است که به آثار او جذابیتی دو چندان اعطا کرده است و باعث می‌شود که مخاطبان بعد از تماشای این جواهرات، بلافاصله به سراغ خرید آنها بروند !

جالب این جاست که او در ساخت این جواهرات از مواد اولیه‌ طبیعی نظیر انواع سنگ‌ها و قطعات معدنی کریستالی، صدف‌ها و قطعات بستر دریاها، چوب و دیگر بخش‌های درختان و گیاهان استفاده می‌کند و همین هم باعث می‌شود که این جواهرات بسیار زیبا بیشتر از اینکه به شکل یک سازه‌ مصنوعی و ساخت انسان به نظر برسند، در شمایل یک هدیه از قالب طبیعت و از اعماق ریشه‌های جادویی آن ظاهر شوند .
خانم شریل لی درباره‌ آثار خود می‌گوید که پروسه‌ ساخت آنها برای او بسیار جذاب‌تر از محصولی است که در نهایت تولید می‌شود و او هدف از ساخت این جواهرات متفاوت را نشان دادن ارتباط بین انسان‌ها با یکدیگر و با دیگر عناصر موجود بر روی کره‌ زمین عنوان کرده است . به نظرم دیگر توضیح درباره‌ این مجموعه‌ فوق‌العاده کافی است و وقت آن رسیده که به سراغ تماشای اصل کار این هنرمند برویم .

منبع : گجت نیوز

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 3٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هجده =

محصولات مرتبط در فروشگاه