Telegram support Whatsapp support

جواهرات پارچه ای دیور

این برند در سال ۲۰۱۵ در مجموعه جدید خود با نام «آرچی دیور» بار دیگر به سراغ دوخت پارچه رفته و به تقلید از طراحی لباس مجلسی جواهرات پارچه ای خود را طراحی و خلق کرده است.
خانه جواهر معتبر دیور از زمان تاسیس تا به امروز تقریبا از تمامی حیوانات و اشیاء بی‌جان الهام گرفته است. در چند مجموعه اخیر این این برند تلفیق طراحی لباس با جواهرات بسیار دیده می‌شود. این برند در سال ۲۰۱۵ در مجموعه جدید خود با نام «آرچی دیور» بار دیگر به سراغ دوخت پارچه رفته و به تقلید از طراحی لباس مجلسی جواهرات خود را طراحی و خلق کرده است.

جواهرات این مجموعه با طلای سرخ و الماس سفید طراحی و ساخته شده است و از لحاظ قیمتی متوسط هستند. اصطلاح «متوسط» دسته جدیدی است که بیشتر خانه‌های معتبر جواهرات که محصولاتی گران‌قیمت تولید می‌کنند و بیشترین افراد جامعه توان خرید آن را ندارند بوجود آورده‌اند و از طریق آن جوهره و هسته اصلی طراحی در جواهراتی ارزان قیمت‌تر و مقرون به‌صرفه عرضه می‌شود. به طور مثال خانه جواهر شومه نیز امسال نسخه‌های متوسط و ارزان قیمتی از مجموعه گران‌قیمت « Hortensia» به بازار عرضه کرده است.

یکی از مشهورترین خیاطان و طراحان لباس در دنیا کریستین دیور است که زمانی آرزو داشت که ای کاش یک معمار بود. با اینکه زندگی حرفه‌ای او جهت دیگری را در پیش گرفت او همیشه در طراحی‌های عظیم و لباس‌های حجم‌دار خود قوانین و مقررات معماری را رعایت می‌کرد. ویکتور دوکاستلانه مدیر ارشد طراحی این برند با الهام از ماهیت این طراحی‌ها آنها را به جواهراتی زیبا و حجیم تبدیل کرده است.

در این مجموعه لباس مجلسی حجیم دیور به یک انگشتر با تزئینات برفی الماس تبدیل شده است. لباس‌های مجلسی با کمر تنگ و چین‌دار در این مجموعه منبع الهام دستبندهای دیور بوده است. ویکتور دوکاستلانه می‌گوید:«من در این مجموعه سعی کرده‌ام که تمامی قطعات را از نگاه کریستین دیور به پارچه طراحی کنم و در طراحی، تمام قطعات را یک تکه پارچه تصور کرده‌ام که قرار است در کنار هم قرار بگیرد، چین‌دار و پلیسه‌دار شود، به شکل کمربند درآید یا آویزان باشد». جواهرات زیبای این مجموعه پنج هزار پوند به بالا است. در اینجا نمونه‌هایی از این جواهرات را می‌بینید.

 

 

منبع مقاله: مد آنلاین

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =

محصولات مرتبط در فروشگاه