Telegram support Whatsapp support
جواهرِ جواهرات

جواهرِ جواهرات

این جواهر در صورتی که قدر آن را ندانیم غیر قابل بازگشت و جبران ناپذیر می باشد. چون از دست دادن هر گونه جواهری را می توان جبران کرد غیر از این جواهر.

خداوند متعال این جواهر ناب را در اختیار همگان قرار داده است و این ما هستیم که باید به بهترین نحو از آن استفاده کنیم.

حتما با خود می گویید این جواهر چیست پس بی مقدمه به سراغ آن می رویم.

نام این جواهر “زمان” می باشد که اگر به بهترین نحو از آن استفاده کنیم به جواهرات و یا هر چیز با ارزشی که بخواهیم می رسیم.

اما متاسفانه ما اکثرا قدر این جواهر را نمیدانیم. فرض کنید خدای ناکرده دکتر به شما می گوید سرطان دارید و حداکثر ۶ ماه بیشتر وقت ندارید آیا این وقت باقیمانده را صرف دیدن شبکه های بی محتوایی شبیه gem که خمیر مایه آن جز بدبینی و خیانت نیست، می کنید و یا در شبکه های اجتماعی همانند تلگرام، لاین به دنبال اهدافی نامعلوم و یا … می گردیم. البته تکنولوژی خوب است به شرط اینکه او در اختیار ما باشد نه اینکه ما در اختیار آن. پس وقت را غنیمت بشماریم همچون بیماری که وقت زیادی ندارد. برای خانواده و دوستان خوبمان بیشتر وقت بگذاریم، مطالعه کنیم، از زیبایی های طبیعت بیشتر بهره ببریم، کارهای عقب افتاده را پیگیری کنیم، دوستانی را که فراموش کرده ایم ملاقات کنیم و از همه مهم تر، اصلی ترین هسته اجتماع که همان خانواده می باشد را بیشتر دریابیم.

تمامی هستی و جواهرات دنیا ثابت و ماندگار هستند اما جواهر عمر ماست که فانی و ناپایدار است پس قدرش را بدانیم.

محمدرضا بینا

جواهرِ جواهرات

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 17 =

2 دیدگاه

  1. احسنت به این تفکر
    اول از روی کنجکاوی مطلب رو خوندم و منتظر بودم یک جواهر به عنوان جواهر جواهر معرفی بشه ولی وقتی فهمیدم منظور همان زمانه خیلی خوشم اومد. واقعا هم همینطوره و باید ارزش زمان رو مثل یک جواهر گرانبها قدر بدونیم

  2. خیلی عالی بود. واقعا قدر زمان را باید دانست…

محصولات مرتبط در فروشگاه