Telegram support Whatsapp support

حضور نخستین تیم پیوند صورت دنیا در ایران

دبیر اجرایی سیزدهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران از حضور اعضای نخستین تیم پیوند صورت دنیا در ایران خبر داد.

رضا شریفی متخصص جراحی فک و صورت و دبیر اجرایی سیزدهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران که از 5 تا 8 اسفند ماه 1393 در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: خانم دکتر سیلوی تستلین به عنوان یکی از اعضای نخستین تیم پیوند صورت دنیا  برای نخستین‌بار در جریان برگزاری کنگره امسال به همراه میهمانان برجسته و 18 سخنران برجسته جهان حضور خواهند داشت.

وی همچنین گفت: هدف از برگزاری این کنگره بین المللی، ارائه آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی در ارتباط با جراحی‌های دهان، فک و صورت است و محورهای مورد بحث در این کنگره علمی شامل مواردی چون آسیب‌های ناحیه فک و صورت، جراحی‌های ارتوگناتیک و زیبایی صورت، درمان بیماران مبتلا به شکاف کام و لب، ناراحتی‌های مفصل گیجگاه فکی، جراحی تومورها و سرطان‌های ناحیه فک و صورت، درمان‌های پیشرفته ایمپلنت، بازسازی استخوان‌های فک و صورت و عفونت‌ها است.

این متخصص جراحی فک و صورت به برگزاری پنجمین همایش ایمپلنت خلیج فارس و سومین جشنواره تحقیقاتی جوان به‌صورت همزمان با سیزدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان فک و صورت ایران اشاره کرد و افزود: در سمپوزیوم ایمپلنت مباحث پیشرفته‌ای در زمینه بازسازی استخوان فک برای کارگذاری مناسب ایمپلنت و همچنین مباحثی در زمینه پیشگیری و درمان عوارض درمان ایمپلنت خواهیم داشت.

شریفی خاطرنشان کرد: کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران دارای 23 امتیاز بازآموزی برای جراحان دهان، فک و صورت، دندانپزشکان عمومی، متخصصان و سایر رشته‌های وابسته است، تأکید کرد: در حاشیه برگزاری این کنگره نمایشگاهی با حضور 65 شرکت‌های داخلی و خارجی برای ارائه محصولات، مواد و تجهیزات فک و صورت و ایمپلنت خواهند پرداخت.

یادآوری می‌شود سیزدهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران همزمان با پنجمین همایش ایمپلنت خلیج فارس و سومین جشنواره تحقیقاتی جوان که از 5 تا 8 اسفند ماه 1393 در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

منبع:تسنیم

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دو =

محصولات مرتبط در فروشگاه