Telegram support Whatsapp support
حقایقی در مورد سنگ ماه تولد

حقایقی در مورد سنگ ماه تولد

حقایقی در مورد سنگ ماه تولد

آیا ماه تولد بر روی ویژگی ها و شخصیت افراد تاثیر می گذارد ؟

تحقیقات سال ۲۰۱۳ دانشگاه آکسفورد نشان داد ماه تولد می‌ ‌تواند احتمال ابتلا به بیماری MS را افزایش دهد. البته تحقیقات بیشتر نشان داد میزان (ویتامین D به عنوان فاکتور موثر بر این بیماری) در بدن نوزادان متولد اردبیهشت ماه حدود ۲۰٪ کمتر از نوزادان متولد آبان است و به همین دلیل، احتمال ابتلای نوزاد متولد اردیبهشت به MS بیشتر است. به همین دلیل برنامه‌های تحقیقاتی گسترده در خصوص تامین ویتامین D برای مادرانی که فرزند خود را در فصل بهار به دنیا می‌آورند،‌ در کشور انگلیس در حال انجام است.

تحقیقات مشابه دیگری نیز انجام شده است. مثلاً مطلبی که در سال ۲۰۱۳ توسط نشریه اکسپرس منتشر شد خاطرنشان می سازد که میزان دوپامین در خون انسان متولد فصل پاییز بیشتر از متولد فصل بهار است.

تحقیقات دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند برای شما جالب باشد. به عنوان مثال مطالعه ۲۲ سال آمار خودکشی در انگلستان که مجموعا شامل بیش از ۲۷ هزار مورد خودکشی است نشان می‌دهد متولدین بهار به طور معنی داری بیشتر از متولدین پاییز و زمستان خودکشی می کنند.

شاید تحقیقات علمی انجام شده در این رابطه به نحوی نباشد که بتوان با جدیت بگوییم «متولدان فلان ماه» دارای این نوع ویژگی خاص هستند اما یک واقعیت وجود دارد، فصل تولد می‌تواند احتمال برخی بیماری ها یا ویژگی های ذهنی و روحی و جسمی در شما را کمتر یا بیشتر کند.

آیا سنگ ها خواص درمانی دارند ؟

از دیدگاه علمی :

سنگ‌ها به واسطه ساختار کریستالی که دارند یکی از مهم‌ترین عوامل تبدیل فرکانس می باشند که می‌توانند با ورود یک فرکانس انرژی به کریستال از یک طرف، از طرف دیگر کریستال فرکانس دیگری صادر نمایند. با استفاده از قانون ضریب شکست سنگ‌ها می‌توانند به صورت یک فیلتر و یا مبدل عمل کنند. این منبع دریافت انرژی می‌تواند نور خورشید، ماه، انرژی کیهانی و یا حتی با منشا انسانی باشد و سنگ از طرف دیگر ارتعاش مورد نظر بدن، دستگاه یا اندام خاص را تولید نماید. بخش خاصی که تحت تأثیر آن فرکانس قرار گرفته است، در صورتی که به فرکانس تشدید برسد می تواند به حالت اولیه باز گردد و سلامتی خود را بازیابد.

از دیدگاه دینی :

در حدیث معتبر از حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) منقول است که انگشتر یاقوت در دست کنید که پریشانی را زایل می کند. با توجه به حدیث بیان شده انگشتر یاقوت در جهت رفع پریشانی کاربرد دارد .

احادیث و روایات زیادی پیرامون خواص سنگ ها وجود دارد که می توانید به قسمت احادیث و روایات در سایت مراجعه کنید.

سنگ درمانی در طب سنتی ایرانی هم وجود داشته تا حدی که کتاب الجماهر فی معرفه الجواهر توسط ابوریحان بیرونی درباره سنگ درمانی در قرن چهارم نگاشته شده است.

سنگ درمانی امروزه به عنوان یکی از روش‌های درمانی موثر در بیماری‌های مختلف شناخته میشود که علاوه بر تدریس در دانشگاه‌های معتبر، در سراسر دنیا نیز کلینیک‌های متعددی برای درمان طبیعی بیماری‌ها زیر نظر سنگ درمان‌های مجرب وجود دارد.

 

حال با توجه به مطالب ارائه شده اگر ماه تولد بر روی ویژگی ها و شخصیت افراد تاثیر می گذارد و احتمال برخی بیماری ها را کمتر یا بیشتر می کند و از طرفی اگر سنگ ها خواص درمانی دارند پس نتیجه زیر حاصل می گردد:

از آنجایی که خواص درمانی سنگ ها اثبات شده می باشد و با توجه به تحقیقات انجام گرفته در زمینه تاثیر ماه تولد بر ویژگی و شخصیت افراد، می توان نتیجه گرفت متولدین هر ماه از سال می توانند از خواص ماورائی و درمانی سنگ های مرتبط با ویژگی های همان ماه در جهت رفع یا پیشگیری بیماری ها استفاده نمایند.

محمد رضا بینا

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید سوالات خود را در انتهای این مطلب با ما در میان بگذارید.

جدول سنگ ماه تولد

حقایقی در مورد سنگ ماه تولد

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + نوزده =

یک دیدگاه

  1. من از فروشگاه شما سنگ ماه تولد خریدم خیلی راضی هستم و محصولاتتون واقعا عالیه

محصولات مرتبط در فروشگاه