Telegram support Whatsapp support
سنگ فیروزه

حقایقی جالب و شنیدنی در مورد سنگ قیمتی و با ارزش فیروزه

سنگ فیروزه متعلق به خانواده معدنی فسفات است که از مواد معدنی مس هیدراته ، فسفات و آلومینیوم تشکیل شده است. فیروزه سنگ غیر فلزی و غیر شفافی است که در طول تاریخ بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

سنگ فیروزه در تاریخ

استخراج سنگ فیروزه به مصر باستان باز می گردد ، مصری ها معتقد بودند كه سنگ فیروزه یك منبع حفاظت قدرتمند است. بنابراین غالباً در مقبره های مصر برای محافظت از شخص در طی زندگی خود یافت می شد.

سنگ فیروزه

مردم هندوستان باستان از سنگ های فیروزه ای به عنوان مهره ، آویز ، النگو و دستبند استفاده می کردند. همچنین از این تزئینات در نمای سازه های باستانی در مصر و هند استفاده شده است.

فیروزه یکی از 43 نوع سنگ مختلف است که در تاج محل ، مقبره سنگ مرمر سفید ساخته شده توسط امپراطور مغول شاه جهان که برای همسر محبوب خود پس از رحلت او سروده استفاده شده است. ایرانیان معتقد بودند که سنگ قیمتی فیروزه ای سمبل بهشت روی زمین است.

سنگ فیروزه در روزگار ما

فیروزه کلمه فرانسوی “ترکی” است. این کلمه به لطف مسیرهای جاده ابریشم باستان که سنگ فیروزه ای را از آناتولی به اروپا منتقل می کردند، در سراسر جهان مشهور شد. امروزه از سنگ فیروزه در انواع مختلفی از جواهرات استفاده می شود. سنگ فیروزه ای ممکن است به صورت توری و یا کاملاً یکنواخت باشد. پیدا کردن شکل خالص سنگ فیروزه ای با رنگ یکنواخت توزیع شده ، بسیار سخت است.

چه کسی باید حلقه های سنگی فیروزه بپوشد؟

پزشکان ، متخصصین گفتاردرمانی ، مربیان صوتی ، خوانندگان ، میزبان رادیو و تلویزیون برای افزایش اکسیژن و خون آن ها باید از حلقه های سنگی فیروزه استفاده کنند.

نوشیدن آب کافی به طور مرتب برای سلامت روحی و جسمی بسیار مهم است. حلقه سنگ فیروزه ای می تواند به عنوان یادآوری روزانه شما برای نوشیدن آب کافی برای عملکرد منظم مغز شما باشد. سنگ فیروزه ای که معمولاً از نقره استریل در حلقه ها استفاده می شود و با رنگ های خاکستری ، سیاه و سفید به خوبی پیش می رود.

می توانید لباس های خود را با حلقه های سنگی فیروزه ای تزئین کنید تا یک هارمونی زرق و برق دار ایجاد شود.

سنگ فیروزه

مزایای احساسی حلقه های سنگی فیروزه ای

سنگ های قیمتی فیروزه ای برای کنترل و بهبود احساسات فوق العاده قدرتمند است. این تعادل عاطفی شما را پشتیبانی می کند و به غلبه کردن بر آسیب های عاطفی که در گذشته متحمل شده اند ، کمک می کند. حلقه فیروزه ای انتخاب مناسبی برای بیماران در روند بهبود آن است.

مزایای جسمی حلقه های سنگی فیروزه

سنگ فیروزه ؛ علائم روماتیسم را کاهش می دهد ، در برابر عفونت های ویروسی ایمنی را فراهم می کند و با خنثی کردن بیش از حد اسید معده را معالجه می کند. باعث افزایش قدرت و کارایی ماهیچه ها ، عدم گرفتگی عضلات می شود و اثرات سم زدایی و ضد التهابی برای سیستم های ارگانیسم دارد. سنگ فیروزه نیز برای مقابله با بیماری های مرتبط با کبد نیز مفید است. فیروزه به سیستم تنفسی شما کمک می کند که برای بهبود اختلال ریه مفید است.

مزایای روانشناسی حلقه های سنگی فیروزه

فیروزه سنگی یک سنگ عالی برای سلامتی روانشناختی است. می توانید از حلقه های سنگی فیروزه ای استفاده کنید تا خود را بیش از حد از وقایع روزانه غیر منتظره یا شرایط ناخوشایند جلوگیری کنید. برای بهبود مسائل شخصی مانند اهمیت بیش از حد شخصی ، نیاز بیش از حد تحسین و عدم همدلی مفید است.

سنگ فیروزه

انواع سنگ فیروزه

سنگ طبیعی فیروزه ای مستقیماً از معدن خارج شده و بدون اعمال هرگونه فرایند شیمیایی اضافی شکل می گیرد. این نوع سنگ فیروزه بالاترین کیفیت و ارزش را دارد. بنابراین ، حلقه های سنگ های قیمتی فیروزه با رنگ ها و الگوهای پر زرق و برق خود گران تر هستند.

فیروزه تثبیت شده ، تحت درمان با آب ، موم ، روغن ، اپوکسی یا مواد شیمیایی دیگری قرار می گیرد تا برش آن قوی تر و آسان تر شود. این فرآیند معمولاً رنگ خالص سنگ را تغییر نمی دهد ، اما هنوز هم بر ارزش آن تأثیر می گذارد.

مشاوره تلفنی سنگ درمانی

 مشاوران سنگ درمانی جواهری بینا 

 با بهره گیری از علوم روز دنیا، آیات و روایات مذهبی و اطلاعات کارشناسی خود به عنوان یک راه حل جدید و مناسب در حوزه خدمات مشاوره سنگ درمانی به صورت رایگان در اختیار هموطنان عزیر خواهد بود

  برای مشاوره تلفنی سنگ درمانی توسط کارشناسان خبره جواهری بینا می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید …

۲- ۰۵۱۳۷۶۵۸۵۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۸۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۳۰۰

تلگرام : @javaheribina_admin
واتساپ: api.whatsapp.com

لینک کانال جواهری بینا:

https://telegram.me/javaheri_bina

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

سنگ فیروزه

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 4٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هفده =

محصولات مرتبط در فروشگاه