Telegram support Whatsapp support

خاصیت تشعشع درمانی سنگ ها

خاصیت تشعشع درمانی سنگهای تمامی مواد معدنی دارای یک انرژی ذاتی و دورنی و ارتعاشی هستند، آنها ترکیبی خاص از مشخصات و خواص متفاوتند. منابع زیادی وجود دارند که این انرژی تشعشعی را توصیف کرده اند. این نیروهای تشعشعی برای اینکه حالت شفابخشی به سنگ دهد از میدانهای نوسانی متفاوت انرژی استفاده می کند و این انرژی در انواع متفاوت سنگها ذخیره شده ونهفته می باشد.

89

 

هنگامی که سنگی را با انرژی تشعشعی شارژ می کنیم، ارتعاش و نوسانات انرژی این سنگ تغییر کرده و این میدان نوسانی ارتعاشات، بطور آشکار در درون سنگ وسعت می یابد. در حال حاضر، ما به روشنی میدانیم که 25 نوع متفاوت از سنگها می توانند تشعشعات انرژی را در خود ذخیره کرده و نگهداری وپخش کنند.

اين تشعشعات باعث تحريك و فعال شدن چاكراها ميشود و چون هر چاكرا به اعضاء و جوارح اطراف خود انرژي شفا بخش و حياتي (vital force )مي دهد درنتيجه شعور سلولي ازطريق چاكرا به جوارح مربوطه انتقال پيدا كرده و شخص بيمار توسط متا فيزيك شفا پيدا مي كند كه به مراتب مؤثر تر از بهبود توسط شيمي مي باشد. هرچند كه اين روش بهبود به عنوان طب مكمل در درمان بكار مي رود و علم پزشكي توسط درمان بتوسط قرص و آمپول شيميائي همچنان بقوت خود باقي است واينكه تا چه حد می توان می توان این انرژی ذاتی و جزء لاینفک را در سنگهای متفاوت حفظ کرد ؟  بايد گفت كه اين انرژي هرگزنابود نمي شود فقط بشر سنگها را آلوده مي كند كه بايد پاك سازي شوند .

 

جدول تشعشع سنگها

 

نام سنگ درجه تشعشع نام سنگ درجه تشعشع
کوارتز شفاف 95- 5 آماتیست 75-25
رز کوارتز 72- 28 رتایل 60- 40
کوارتز دودی 56- 44 سیترین 54 – 46
سنگ لاجورد 100 سودالیت 82 – 18
کارویت 77- 23 ریولیت 74- 26
تورمالین 64-36 آوانتورین 51-49
پری نایت 50 کارنلین، قرمز 89-11
کریسوکلاً 76-24 جاسپر قرمز 58-42
دندریت 57-43 ساردنیکس 55-45
یاقوت قرمز 72 -28 زمرد 71- 29
یاقوت شفاف سبز 70- 30 آکوآمارین 70-30
گوشنیت 62 – 38 یاقوت نارنجی 54- 46
یاقوت زرد 54-46

کریسوبریل زرد ، سبز، قهوه ای، چشم گربه، 50 یکبار با انرژی ارتعاشی شارژ می کنید، فرکانس انرژی سنگ تغییر می کند و میدان نوسانی آن انرژی به وضوح گسترش می یابد.

این انرژی جدید که در سنگ به وجود آمده ترکیبی است از نوسانات ارتعاشی و انرژی طبیعی وذاتی خود سنگ. کل این نیرو و انرژی خارجی بسته به نوع سنگی که با انرژی ارتعاشی فعال شده، تغییر نمی کند. اما نوع سنگ بر روی فرکانس انرژی تاثیرگذار می باشد. برای درک این نوع انرژی تشعشعی فعال شده در سنگ، میتوان فهمید که آن ترگیبی است از 2 نوع انرژی ، انرژی تشعشعی و انرژی ذاتی خود سنگ.

برای مثال ، در مورد انرژی تشعشعی فعال سنگ آماتیست، میزان انرژی تشعشعی ساطع شده، 72 درصد می باشد. و 28 درصد باقیمانده انرژی مربوط به ذات خود سنگ آماتیست است. برای این قسمت از سنگ که انرژی آماتیست از آن منتشر شده، میدان نوسانی انرژی ساطع شده 7 برابر وسعت یافته است.

سنگ لاجورد و کوارتز شفاف بیشترین میزان انرژی تشعشعی را در خود حفظ می کند، ناگهان با انرژی تشعشعی رنگ و اشباع می شود ، اما به واقعیت تمامی انرژی خارجی آن انرژی تشعشعی می باشد.   توانایی نگهداری انرژی تشعشعی را در سنگها کاهش نمی دهد. بنابراین، وجود عناصر خارجی که انرژی تشعشعی را حمل نمیکنند مثل آهن تاثیرگذاری سنگها را کاهش خواهند داد.

بیشتر کریستال کوارتزهایی که از کاسا خریداری شده اند کریستالهای شفافندزیرا به راحتی در برازیلیا در دسترس می باشند و بیشترین انرژی تشعشعی را در خود نگاه میدارند.

سنگهای آماتیست یا رز کوارتزهای شارژ شده توسط کاساهر چند توانایی کمی در مقایسه با کریستال کوارتز شفاف دارند آنها به آسانی متفاوتند. سنگهای شارژ شده توسط انرژی تشعشعی متفاوت اثرات درمانی متفاوتی بر روی افراد مختلف دارند.

برای مثال: اگر شما آنرا بر قسمت کانونی رز کوارتز بکشید، در این صورت این انرژی کاسای در رز کوارتز اثرات بسیار موثری را بر شما خواهد داشت، درصورتیکه آماتیست شارژ شده با انرژی کاسایی ممکن است تاثیرپذیری بیشتری بر ای دیگران داشته باشد. همچنین رنگهای متفاوت در سنگهای متفاوت نیز راههای دیگر تاثیرپذیری سنگها از هم می باشند، حتی زمان و شرایط محیطی نیز در این خصوص بیتاثیر نمی باشد.

سنگهای شارژ شده توسط انرژی کاسایی مثل باتری بارگیری میشوند، آنها برای انرژی کاسا یا میدان نوسانی آن دری ندارند.

سنگهای کاسا انرژتیکی همیشه فعال هستند، آنها برای فعال شدن نیازی به شارژ شدن ندارند، بنابراین آنها انرژی کاسایی خود را حتی برای افرادی که از آن اطلاعی ندارند ساطع می کنند. در این صورت سنگهای شارژ شده توسط کاسا انرژی وقتی بطورآگاهانه استفاده می شوند انرژی بیشتری از خود ساطع می کنند. آنها نمی توانند دوباره برنامه ریزی شده و یا حتی با انرژیهای منفی نیز آلوده نمی شوند. هنگامی که شارژ می شوند ذاتاً در برابر هر چیزی مقاوم می شوند.

قالب های چواهری

بطور عمومی، سنگهای شارژ شده توسط انرژی تشعشعی با قالب بزرگتر انرژی بیشتری نسبت به سنگهای کوچکتر دارند. شکلهای متفاوت سنگها نیز بر میدان نوسانی ارتعاشات آنها تاثیر می گذارد و اما تاثیری بر فرکانس ارتعاشات آن ندارد. در جدول 2 ، میدان نوسانی ارتعاشات با شکلهای متفاوت با یکدیگر مقایسه شده اند و بین یک تا سی درجه رتبه بندی شده اند. این مقیاس، خود یک ایده کلی راجع به نیروی سنگهای با شکلهای متفاوت به ما ارائه می دهد اما این ایده کلی دقیق و خطی نیست. اما سایز ، نوع و شکل سنگها، میزان خلوص و تمرکز ارادی ونیت قلبی تو ا استفاده از آن سنگ و مهارت آن درمانگر، و شرایط بخصوص آن بیمار همه این عوامل بر روی انرژی ساطع شده از سنگ موثر می باشد.

– انرژی ساطع شده از جواهرات با اشکال متفاوت

– جواهرات با شکل مدور، برجسته و برلیان با برش 43 با زاویه 21 درجه

– هرم 4 گوشه، با برش51 و زاویه 20 درجه

– هرم 3 گوشه، با برش43 و زاویه 18 درجه

– جواهرات با شکل مدور، برجسته و برلیان با برش 17

– هرم 4 گوشه، با برش43 و زاویه 16 درجه

– جواهرات بیضی شکل 16

– جواهرات مدور با گنبدی شکل با برش 43 میدان دید 9

– جواهرات به شکل چند ضلعی 5

– قلبی شکل 5

 

منبع: کتاب سنگ درمانی 1 و 2 . نوشته : شوفل برگر – لاندهر

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 3٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 7 =

محصولات مرتبط در فروشگاه