Telegram support Whatsapp support

خاصیت شفابخشی بلور سلنیت

سلنیت، ساتین اسپار، دزرت رز (رز صحرا) و چیپسون فلاور ۴ گونه از کانی چیپسن هستند. تمامی این ۴ مورد ساختار کریستالی یک شکلی دارند. این ۴ کریستال از خانواده جیپسون در یک گروه به نام سلنتین (سلنیت) جای می گیرند. سختی این گروه از کانی ها ۲ است.

سلنیت هلویی در طیف رنگی هلوئی روشن تا نارنجی تیره وجود دارد که غالبا به نام سلنیت قرمز و نارنجی شناخته می شود. این گوهر از خانواده جیپسون نرم می باشد. پوسته نازک آن پدیده لومینسنس را به نمایش می گذارد. نام آن به سبب خدای ماه یونان سلن، سلنتین گذاشته شده است.

سلنیت هلوئی به عنوان یک شفا دهنده خارق العاده و سنگ انتقال شناخته می شود. این گوهر زخم های عاطفی را شفا داده و انرژی های منفی را به عشق، بخشش و پذیرش تبدیل می کند. سلنیت هلوئی اعتماد به نفس، عزت نفس و نیروی اراده را در فرد تقویت می کند. این گوهر را در زمانیکه تصمیم دارید اقدام تازه ای بکنید، استفاده نمایید.

خواص سلنیت

سلنیت شفافیت ذهنی را بهبود می بخشد. هوشیاری را بالا می برد. گرفتگی بینی را از بین می برد. انرژی های مثبت را وارد بدن می کند.

خوابیدن در کنار سلنیت سبب می شود که خوابی راحت داشته باشید. سلنیت کریستالی آرامش دهنده و نرم است. این گوهر احساسات عمیق به فرد القا می کند. به این سنگ، گوهر نور دهنده می گویند، زیرا شفافیت ذهنی را سبب می شود.

از نظر فیزیکی، سلنیت استرس را در بدن کم می کند. این گوهر در درمان بیماری های پوستی از قبیل، چین و چروک، آکنه، نیش زدگی، خشکی پوست، اگزما، زونا و درد بسیار مفید است. به کار بردن سلنیت سبب جوانی و شادابی پوست می گردد. از این گوهر برای تقویت ماهیچه ها، عضلات و استخوان بندی نیز استفاده می کنند.

سلنیت خود به خود پاک شده و نیاز به هیچ ماده پاک کننده ندارد. همچنین می توان دیگر سنگ ها را توسط سائیدن به سلنیت پاکسازی کرد. دانستن این نکته ضروری است که سلنیت بسیار شکننده بوده و در رطوبت از بین می رود.

بهترین شیوه استفاده از این گوهر در اطراف گردن است. هنگامیکه استفاده از وسایل دیجیتالی، این گوهر را به کار ببرید. می توان یک قطعه از این گوهر را درون جیب قرار داده و هنگام خواب بر زیر بالش خود بگذارید. همچنین برای جذب انرژی های منفی در خانه می توان سلنیت را در گوشه های منزل قرار داد.

منبع مقاله:

whitelotusmagazine

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 4٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + شانزده =

محصولات مرتبط در فروشگاه