Telegram support Whatsapp support

خانم ها را با جواهرات بشناسید

خانم ها را با جواهرات بشناسید

تنوع د‌ر طرح و رنگ جواهرات آنقد‌ر زیاد‌ است که گاهی انتخاب را با همه زیبایی‌هایش سخت می‌کند‌ اما همیشه یک راه ساد‌ه برای رسید‌ن به انتخاب بهتر د‌ر میان این همه طرح و نقش وجود‌ د‌ارد‌؛ البته قبل از آنکه ظرافت و زیبایی آنها شما را مبهوت کند‌! قبل از انتخاب، تناسب و هماهنگی را د‌ر نظر بگیرید‌، مثلا اینکه انواع و اقسام گرد‌ن‌آویزهای بلند‌ یا کوتاه برای کد‌ام چهره‌ها مناسب‌تر است یا حتی اینکه گوشواره‌های آویزی با چه چهره‌ای سازگارتر است. حالا این شما و این هم  اطلاعاتی که بتوانید خانم ها را با جواهرات بشناسید.

برای انتخاب درست جواهرات یعنی برای آنکه یکراست بزنید به دل هدف، تنها جواهرات خریدن کافی نیست! شما یعنی آقایان، باید بدانید که دست روی چه انتخاب‌هایی بگذارید تا تلاش‌تان نتیجه بدهد. شما باید از ظرافت‌های روحیه همسر آینده‌تان با‌خبر باشید تا یکراست بزنید به قلب هدف! این یک راهنماست برای آنکه تلاش‌های شما آقایان عزیز در خرید جواهرات به ثمر بنشیند.

خانم ها را با جواهرات بشناسید

این خانم تجملاتی است!

اگر همسر آینده شما یک خانم با دیسیپلین است و البته عاشق تجملات حتما به انتخاب یک گل‌سینه جواهر برای او فکر کنید. ترکیب برلیان با سنگ‌های قیمتی از یاقوت گرفته تا کهربا و زمرد به شرط آنکه زیبایی آن درست و حسابی به چشم بیاید برای گل‌سینه انتخابی شما جواب می‌دهد.

برای خانم‌های به‌روز!

اگر همسر شما یک خانم به روز است که با مد جهانی جلو می‌رود حتما به خرید یک دستبند فکر کنید. یادتان باشد دستبندهای پهن البته ظریف و با طرح‌های هندسی جزو به‌روزترین طراحی‌های طراحان جواهرات دنیاست.

کمی تا قسمتی سنتی

اگر همسر آینده شما عاشق سنت و نقش و نگارهای اسلیمی است که از دل طرح‌های سنتی ایرانی می‌آیند، حتما به انتخاب یک جفت گوشواره آن هم از نوع یاقوت قرمز  فکر کنید.

همیشه جواب می‌دهد

یک جفت گوشواره زمرد سبز، یا یک تو گردنی به شرط آنکه درست و حسابی بزرگ باشد و ترجیحا ساده همیشه جواب می‌دهد! فرقی هم نمی‌کند که همسر شما چه سلیقه‌ای دارد؛ شما با انتخاب این مورد همیشه جواب می‌گیرید.

سخت پسندها!

اگر همسر سخت‌پسندی دارید شک نکنید که به این راحتی‌ها نمی‌توانید او را راضی کنید، پس بهترین راه این است که سراغ یک انگشتر یا حتی گوشواره مروارید بروید و نگران چیزی نباشید چون سادگی و زیبایی این انتخاب حتما سخت‌پسندترین خانم‌ها را هم راضی می‌کند!

برای خانم‌های مدرن!

اگر همسر شما یک خانم با دیدگاه‌های کاملا مدرن است به خرید یک گردنبند یا حتی گوشواره مشابه نمونه‌های پیشنهادی ما فکر کنید. طراحی‌های مدرن با گرافیک‌های نا‌متعارف انتخاب اغلب خانم‌هایی است که طرفدار دنیای مدرنند و به طرح‌های گرافیکی هم علاقه‌مندند.

برای خانم‌های آرام

اگر همسر شما روحیه آرامی دارد، مهربان است و چندان اهل زرق و برق نیست حتما به انتخاب جواهراتی با الماس صورتی فکر کنید. آرامش این جواهرات دقیقا همان چیزی است که همسر آرام شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

منبع : مجله زندگی ایده آل

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + نه =

محصولات مرتبط در فروشگاه