Telegram support Whatsapp support
خرید گوشواره

خرید گوشواره و نکاتی قبل خرید گوشواره باید بدانید

موارد مهم قبل از خرید گوشواره

گاهی از ما هنگامی که برای خرید گوشواره و زیورآلات می رویم، ممکن است اطلاعات اولیه ای را که برای این منظور لازم است در اختیار نداشته باشیم، به این منظور موارد کلی واصولی که در این زمینه لازم است، به شرح ذیل می باشد:
گوشواره یکی از قدیمی ترین انواع زیورآلات به شمار می آید. سوراخ کردن گوش و آراستن آن به زیورآلات برای اولین بار در ایران باستان انجام شد.

در انجیل به گوشواره، زمان خروج بنی اسرائیل از مصر اشاره شده است. این زیور در طول تاریخ بسیار محبوب بوده است. با این حال، طی دهه 1920 در آمریکا و انگلیس، انواع Clip-On جای آن را به مدت کوتاهی گرفتند.
هنگام خرید گوشواره باید بدانید که گزینه های فراوانی برای انتخاب شما وجود خواهند داشت. در ابتدا باید سبک مورد علاقه خود را مشخص کنید.
گوشواره های میخی متداول ترین نوع می باشند. این نوع گوشواره، کوچک و دارای کاربردی آسان است.

موارد مهم خرید گوشواره باید دانست

  • گوشواره های آویز، رسمی تر و برازنده تر هستند.
  • گوشواره های میخی مزین به الماس یا مروارید، کلاسیک به شمار می آیند و با تمامی انواع لباس ها از شلوار جین گرفته تا لباس شب هماهنگی دارند.
  • گوشواره های حلقه ایی ممکن است بزرگ و چشمگیر، یا کوچک و معمولی باشند.
  • گوشواره های آویز دارای بیشترین تنوع در سبک هستند
  • . برخی از آنها گوشواره ایی آویز از جنس نقره به شکل اشک یا از جنس فلزات و سنگ های گرانبها می باشند
  • . بسیاری از جواهرفروشی ها گوشواره هایی زیبا مزین به کریستال های نه چندان قیمتی دارند، بنابراین می توانید بدون صرف هزینه ایی هنگفت،
  • گوشواره ایی زیبا خریداری کنید.
    در صورتی که قصد خرید گوشواره هایی مزین به سنگ های جواهر را دارید، دقت فراوانی به شفافیت و تراش سنگ ها داشته باشید.
  • همچنین به منظور ارزیابی حقیقی گوشواره های خود باید نسبت به جنس اصلی فلز به کار رفته (طلا، نقره، پلاتین) اطمینان پیدا کنید.

خرید گوشواره مناسب

انتخاب و خرید گوشواره مناسب
خرید گوشواره بر اساس نوع و استایل مو
گوشواره ها علاوه بر اینکه نقشی مکمل در ظاهر واستایل فرد دارند بلکه توجه دیگران را به سوی صورت و موهای وی می کشانند.

در هنگام خرید گوشواره اندازه موهای خود را در نظر داشته باشید

طول موهای شما مشخص می کند که چه نوع گوشواره ای برای شما مناسب است . توجه داشته باشید که دایره انتخاب برای افرادی که موهای کوتاه دارند متنوع تر و هیجان انگیزتر خواهد بود.

گوشواره برای موهای کوتاه :

گوشواره یاقوت گارنت
گوشواره یاقوت گارنت

موهای کوتاهی که به واسطه آن لاله گوش و گردن آشکار است بیشترین بهره را از گوشواره می برد و فرد را قادر می سازد تا هر نوع گوشواره با هر سایزی را برای خود انتخاب کند.

درخشش الماس دکمه ای ، یاقوت و سنگ های تراش خورده بر گوشهای شما قابل تحسین خواهد بود. همچنین استفاده از گوشواره های خوشه ای نیز بدون نگرانی از بابت نداشتن موهای بلند ، می تواند در کنار گردن شما ظاهر زیبا و کاملی ایجاد کند.

گوشواره برای موهای بلند :

گوشواره فیروزه نیشابوری
گوشواره فیروزه نیشابوری

موهای بلندی که به صورت آبشار بر روش گوشهای می افتد براحتی میتواند گوشواره های گل گوش و توپی شکل را مخفی سازد . برای موهای بلند انتخاب گوشواره های بزرگتر و بلندتر شانس بیشتری برای دیده شدن دارند. شکلهای کشیده مانند بیضی و مستطیل هماهنگی بیشتری با موهای بلند دارند.

آیا گوشواره های حلقه ای مناسب اند ؟ :

انتخاب حلقه های بزرگ طلایی یا نقره ای در برابر آرایش موها و شکل صورت می تواند چالش برانگیز باشد. گوشواره های حلقه ای به ظاهر شما وزن و صورت شما را گردتر نشان خواهد داد. اگر صورتی کشیده و موهای بلند دارید ، گوشواره های حلقه ای می توانند آن را متوازن و مناسب جلوه دهند.

خرید گوشواره

انتخاب و خرید گوشواره مناسب
اگر صورت شما گرد است استفاده از گوشواره های حلقه ای صرف نظر از نوع موهای شما ، آن را گردتر جلوه خواهد داد.

به رنگ موهای خود دقت کنید
تمام موارد و ریزه کاری هایی که در مورد انتخاب رنگ لباس ، کفش ، آویز ، کیف دستی و همچنین رنگ موهای خود باید به آن دقت کنید برای انتخاب رنگ گوشواره هم قابل تعمیم خواهد بود.

توجه داشته باشید که گوشواره در موهای کوتاه در کنار مو قرار می گیرد و موهای بلند نقش پس زمینه برای گوشواره ایفا می کنند.

گوشواره های طلایی و نقره ای براق همانند گوشواره ای الماس تراش خورده برای هر نوع رنگ مویی مناسب است.

با تمام این توضیحات ، هنگامیکه به یک فروشگاه برای خرید گوشواره مراجعه می کنید قبل از مواجهه با طیف وسیعی از انواع مختلف گوشواره با رنگ های گوناگون ، چند دقیقه ای به ارزیابی نوع و رنگ موهای خود بپردازید و با در نظر گرفتن نوع و رنگ لباس خود برای انتخاب گوشواره مناسب اقدام نمایید.

گوشواره جزء زیورآلات تأثیرگذار است و نشانگر سبک، خلاقیت و حس زنانگی شخص استفاده کننده می باشد. آنها ظاهری ملیح به خانم ها می بخشند و موجب متمایز شدن آنها می شوند. خانم هایی که همواره لباس های رسمی به تن می کنند یا محتاطانه لباس می پوشند به طور معمول از گوشواره به منظور آراستن خود استفاده می کنند.

برای مشاهده و خرید گوشواره با قیمت خوب کلیک کنید

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =

محصولات مرتبط در فروشگاه