Telegram support Whatsapp support
خطوط میونگجی در لندن

خطوط میونگجی در لندن نورانی شد

خطوط میونگجی در لندن

جواهرساز معروف کره‌ای، میونگجی (Myungji) جواهرات مدرن و تحسین‌ برانگیز خود را در نمایشگاه ویژه های در لندن به نمایش گذاشته است . میونگجی با الهام از سبک جواهرسازی کره‌ای و با استفاده از طراحی با کامپیوتر جواهراتی منحصر به فرد و چشم‌نواز خلق کرده است .

خطوط میونگجی در لندن

در این نمایشگاه که خطوط نورانی (Glowing Lines) نام دارد بیش از ۶۰ اثر میونگجی که شهرتی جهانی دارند در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است . میونگجی که هم اکنون در لندن زندگی می‌کند در سال ۱۹۹۸ برند جواهرات خود را با نام یمیونگجی (Yemyungji) را در شهر زادگاه‌اش در کره راه‌اندازی کرده است . او به خاطر استفاده از روش‌های بافت سه بعدی که باعث ایجاد اشکال حجیم و فرم‌های پر انرژی می‌شود شهرت بسیار دارد .

خطوط میونگجی در لندن

خانم میونگجی علاقه خود به جواهرات را از مادر و پدرش که محقق جواهرات کره‌ای و اپراتور معدن بودند، به ارث برده است . در طرح‌های او همزیستی طبیعت و فرهنگ و اتحاد گذشته و آینده به زیبایی مشهود است .

خطوط میونگجی در لندن

او در طی سالیان گذشته با استفاده از تکنولوژی سه بعدی به متعلقات زندگی جدیدی بخشیده است و جواهرات کلاه گیس‌مانند او به عنوان بخشی از لباس رسمی ملکه‌ها پوشیده می‌شود .

خطوط میونگجی در لندن

میونگجی می گوید : « بزرگترین ارزش جواهرات ارائه شادی به مردم است، هر کسی در زندگی با مشکلات و مسائل مختلف دست به گریبان است، آرزوی من این است که از طریق جواهرات و ایجاد فرهنگ، مردم را به لذت بردن از جواهرات به عنوان یک هنر تشویق کنم . »

 

منبع مقاله : آکا ایران

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

محصولات مرتبط در فروشگاه