Telegram support Whatsapp support

خفه شدن دختری جوان توسط مرد مورد علاقش…

مردی میان‌سال چندروز پیش همراه پسرش به پلیس آگاهی استان کرمانشاه رفت

این مرد میان سال بیان کرد فرزندش به نام جواد دختری را به قتل رسانده است.

این مرد توضیح داد: «پسرم در شهری دیگر دانشجو است. او از چندروز قبل به خانه آمده بود تا اینکه به من گفت دختری را کشته است. من نیز بلافاصله او را مجبور کردم خودش را به پلیس تسلیم کند».

کارآگاهان بعد از شنیدن اظهارات این مرد، به بازجویی از جواد پرداختند و او به قتل دختری جوان اعتراف کرد. متهم گفت: «من و آرزو در دانشگاه با هم آشنا شدیم و مدتی با هم دوست بودیم و حتی بحث ازدواج نیز پیش آمده بود. دوستی ما ادامه داشت تا اینکه آرزو به استان کرمانشاه آمد. با هم قرار ملاقات گذاشتیم و آرزو اصرار کرد وی را به خانواده‌ام معرفی کنم تا مقدمات ازدواج فراهم شود. من که موقعیت ازدواج نداشتم، با این خواسته آرزو مخالفت کردم، ولی او از اصرار دست برنداشت».

جواد در ادامه اعترافاتش گفت: «گفت‌وگوی من و آرزو به مشاجره منجر شد. و به‌شدت عصبانی شده و کنترل خودم را از دست داده بودم به همین سبب او را خفه کردم. وقتی به خودم آمدم و متوجه کارم شدم، به‌شدت ترسیدم. نمی‌دانستم چه باید کنم برای اینکه کسی متوجه جنایت نشود، جسد را در منطقه‌ای دورافتاده پنهان کردم سپس به خانه رفتم و همه‌چیز را به پدرم گفتم و او خواست خودم را تسلیم کنم». بنا بر این گزارش، درحال‌حاضر تحقیقات پیرامون صحت‌وسقم ادعای متهم ادامه دارد.

منبع:برترین ها

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

محصولات مرتبط در فروشگاه