Telegram support Whatsapp support

خواص درمانی و ماورائی صدف و تاریخچه آن

صدف (Abalone)

تاریخچه: اگرچه که یک کریستال نیست اما از قرن ها پیش در ساخت جواهرات مورد استفاده قرار می گرفته است. Abalone به گوش ماهی معروف است و بومیان آمریکا به عنوان نمادی طبیعی برای تطهیر و پاکیزگی از آن استفاده می کردند. درقبیله Apache (یکی از قبایل سرخپوست آمریکا) در صبحگاه روز عروسی، یعنی در آغاز زندگی زنانگی، صدف رابه عنوان مظهر و نماد زن بودن بر پیشانی عروس جوان می آویختند .

110
 

 

صَدَف یا صدف دریایی نام عامی است که به پوستهٔ سخت کلیه جانوران نرم‌تنی که دارای پوشش خارجی هستند اطلاق می‌شود، از قبیل دوکفه‌ای‌ها و شکم‌پایان. این جانوران یک یا دو صدف (کفه) سفت آهکی دارند که تن نرمشان را دربر گرفته‌است. برخی از انواع صدف، خوراکی هستند . در کشور ما این موجود را به عنوان مروارید ساز می شناسند که در اصل همان دو کفه ای ها هستند. رنگ صدفی همان رنگ براق درون صدفهای مروارید ساز است . یا همان رنگ مروارید

 

ترکیب شمیایی: صدف جزئی از اکوسیستم زنده است و از کربنات کلسیم در اعماق دریاها تشکیل شده است.

 

خواص درمانی روحی – روانی:

صدف تمام جنبه های عنصر آب یعنی عشق، زیبائی، نجابت، حمایت، آسایش، آرامش و شادی و تسکین را در خود دارد. صدف برای غلبه بر مشکلات و درگیریهای احساسی و تسکین و آرام سازی شرایط عاطفی بسیار مفید است و آرام بخش ذهن وجسم است. صدف حس همکاری و تشریک مساعی فرد را افزایش می دهد.

 

خواص درمانی جسمی:

صدف برای درمان آرتریت ( التهاب مفاصل) و دیگر نارحتیهای مفصلی، مشکلات عضلانی، ناراحتیهای قلبی، گوارشی مورد استفاده قرار می گرفته است.

 

ارتباط با چاکراها:

صدف برای Heart chakra ( چاکرای چهارم) بسیار مفید است و قلب را از ترس، غم و احساسات منفی پاک می کند. صدف با انرژی تمام چاکراها در ارتباط است و تأثیر بسیار خوبی بر Solar plexus chakra (چاکرای سوم) دارد و دردهای شکمی را آرام می کند. با تأثیر برThird eye chakra (چاکرای ششم) باعث رشد روانی و افزایش بصیرت و فراست می گردد.

 

تطهیر و پاکسازی:

صدف را هر ماه یک بار با قرار دادن آن در زیر آب گرم و یا قراردادن آن در کاسه ای که در آن آب و یک قاشق چایخوری نمک دریا ریخته ایم، باید از انرژی های منفی پاک نمائیم و سپس با قرار دادن آن در زیر نور خورشید و یا زیر نور ماه زمانی که ماه کامل است به مدت۴۸-۲۴ ساعت دوباره آن را شارژ نمائیم.

 

محصولات ارائه شده صدف در سایت جواهری بینا  که شامل انگشتر صدف، گردنبند صدف ، سرویس صدف، انگشتر صدف و مرجان می باشد را می توانید از طریق منوی صدف در سمت راست سایت مشاهده نمائید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 4٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

4 دیدگاه

  1. عالی بود مطلبتون

  2. منظورت مرواریده؟؟؟
    چون صدف داستانش فرق داره تایپیکتو ویرایش کن لطفا

    • خیر دوست عزیز، مقاله در مورد صدف و گوش ماهی گردآوری شده . اگر اطلاعات تکمیل تری دارید خوشحال میشیم برامون ارسال کنید تا در مقاله اضافه کنیم

محصولات مرتبط در فروشگاه