Telegram support Whatsapp support

درباره شاه مقصود چه می دانید؟

معدن سنگ شاه مقصود در کوه های واقع در اطراف شهر قندهار (شهری در کشور افغانستان) در جهت غربی مزار امام زاده ای جلیل القدر مشهور به شاه آقا که از نسل امام کاظم (علیه السلام) می باشد، قرار دارد.
-Hallelujah-tasbih-deluxe-bina
در برخی منابع گفته شده وجه تسمیه این سنگ به این نام آن است که در آن زمان افغانستان جزء ایران بوده و شخصی به نام مسعود شاه از طرف پادشاهان صفوی ، حاکم آن منطقه بوده و چون او مرقد امام زاده شاه آقا را تعمیر و بر آن بنائی ساخت و آن منطقه را آباد نمود ، لذا سنگ هایی که از آن کوه نزدیک به این امام زاده استخراج می کرده اند و از آن تسبیح می ساختند را شاه مسعود می نامند که به مرور ایام به شاه مقصود تغییر یافت.

تسبیح شاه مقصود تسبیحی است که هرچه از آن استفاده شود، هم تراش سنگ مرتب تر شده و هم سنگ ها براق می شوند و هنگامی که به این مرحله رسیدند، این نوع تسبیح با ارزش و قیمتی می شود.

آزمايش هايي كه بر روي اين سنگ انجام شده نشان مي دهد كه سنگ شاه مقصود سبب دفع نيروهاي منفي و تقويت انرژي هاي مثبت بدن مي گردد و آرام بخش است.

 

برای مشاهده محصولات شاه مقصود کلیک نمایید.

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (6 امتیاز, میانگین: 3٫67 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 1 =

6 دیدگاه

  1. روش درست ودقیق تشخیص شاه مقصوداصل چیست

    • سلام دوست عزیز، این کار بر عهده کارشناسان خبره در این زمینه می باشد. این تخصص مستلزم سال ها تجربه و مهارت می باشد.

  2. سلام
    نام علمی و نام انگلیسی سنگی که این تسبیح از آن ساخته میشود چیست و آیا این سنگ منبع معدنی دیگری غیر از افغانستان دارد یا نه؟
    ممنون

  3. سلام.آقا من یه دونه تسیبح شاه مصقصود دارم کجا باید بفروشم خیلی قدیمه

محصولات مرتبط در فروشگاه