Telegram support Whatsapp support
تونل

درخت های تونلی زیبا + عکس

تونل های زیبا در شمال کشور دیده می شود. بعضی ها عاشق این تونل ها هستند. در زیر مطالب و عکس هایی را آماده کرده ایم تحت عنوان درخت های تونلی زیبا

تونل

بشر برای ساخت راه شروع به تونل زدن کرد. بیشتر ما تونل‌هایی را که از کوه‌ها عبور می‌کنند دیده‌ایم. ساخت راه از میان کوه‌ها موضوعی دیرینه است که در همه جای دنیا از آن دیده می‌شود. اکنون در پارک جنگلی کالیفرنیا تونلی را از میان یک درخت بزرگ ایجاد کرده‌اند. این تونل درختی برای عبور و مرور خودروهایی که به  این گردشگاه می ایند طراحی شده است.
در نگاه بعضی این تونل منحصر به فرد و جالب توجه است اما برخی نیز این کار  را آسیب به یک درخت می‌دانند. نوع رایج تونل های درختی گونه های طبیعی آنها می‌باشد. در بیشتر این گونه تونل‌ها درخت‌ها سالم و بدون آسیب هستند اما در انواع دست ساز ممکن است بخشی از درخت برای ایجاد راه در درون ان برداشته شود. درون برخی از درخت های قطع شده غول پیکر که سد معبر می کردند به شکل تونل برش داده می شده است.
از زیباترین درخت های تونلی می‌توان به تونل لابورنام در انگلیس، تونل بامبو در توکیو و تونل ساکورا هردو در ژاپن، تونل خیابان پورتو آلگره دربرزیل ، تونل گل ویستریای ژاپن و تونل عشق در اکراین را که بخشی از یک راه آهن قدیمی می‌باشد نام برد. طبیعت در بیشتر مکان‌ها این تونل های زیبا را ایجاد کرده است که به جاذبه ای طبیعی برای گردشگران تبدیل می‌شوند.

نمونه ای از تونل های درختی زیبا:

تونل درختی تونل درختی تونل درختی

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

محصولات مرتبط در فروشگاه