Telegram support Whatsapp support
درمان با سنگ ها و تجارب بیماران

درمان با سنگ ها و تجارب بیماران

درمان با سنگ ها و تجارب بیماران

درمان با سنگ ها و تجارب بیماران

نحوه ی کار سنگ ها به این صورت است که انرژی ها را در بدن جا به جا می کنند و مناطق گرفتگی و احتقاق را می گشایند و دردهایی را که در مراکز مختلف (چاکراهای مختلف از قبیل چاکرای قلب، چاکرای گلو و غیره …) حبس شده اند، آزاد می سازند و بی قراری و ترسی را که در چاکرای سوم موجود است آرام می سازد.

در زمینه درمان با سنگ ها عکس العمل های مختلفی در افراد مشاهده شده است.

درمان با سنگ ها و تجارب بیماران

پس از کاربرد بر روی پیشانی مردی (محل چشم سوم) وی این تجربه را بیان کرد : در ابتدا کریستال را به صورت جسم سنگین و سردی حس کردم اما به تدریج که ریلکس تر شدم، کریستال گرم شد با چشم های بسته کریستال را به صورت واضحی میدیدم به نظر می رسید که کریستال با نور پر شده است

پس از اسفاده از کریستال بر روی زنی این تجربه گزارش شد، با نور آبی سرشار و پر گردیدم. سپس این تصویر را دیدم که دسته ای از پرندگان، از محل چشم سوم خارج شدند و به سوی آسمان پرواز کردند.

پس از کار بر روی مردی این تجربه بیان شد که: درد شدیدی از قلبم آغاز شد و به سوی گلویم پیش رفت به تدریج که خود را از درد رها نمودم، عمیقا به درون زمین رفتم.

احساس مشابه بودن در رحم به من دست داد، احساس گرمی، غوطه وری و مورد عشق واقع شدن…( این بیمار در کودکی مادر خود را از دست داده بود و برای اولین بار زمین را به عنوان مادر کیهانی خود تجربه کرده بود)

بسیاری از ما در ناخود آگاه خود خاطراتی را با خود داریم که مانع می شوند در این لحظه و در این مکان زندگی کنیم، درمان با سنگ های قیمتی باعث می شود این خاطرات را بیرون برانیم و توانیم در این لحظه و در این مکان زندگی کنیم.

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

 
اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 2٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شانزده =

محصولات مرتبط در فروشگاه