Telegram support Whatsapp support

دستبندی با ویژگی های باور نکردنی

دستبندی با ویژگی های باور نکردنی

از میان همه ی کمپانی های تولید کننده محصولات پوشیدنی، تعداد کمی از آن ها قادر بوده اند ترکیبی از استایل و عملکرد بالا را ارائه دهند. برند Ringly این کار را انجام داده است. این برند برای انگشترهایش لقب بهترین انگشتر سال ۲۰۱۴ را دریافت کرده است و حالا با دستی پر به بازار جواهرآلات بازگشته است. این کمپانی دیگر انگشتر تولید نمی کند و در حال کار بر روی جواهرات بسیار جدیدتر و بهتر هستند.

دستبند فوق العاده زیبای Aries را نگاه کنید. مطمئنا تا به حال چنین چیز چشمگیری را ندیده اید. این دستبند در ترکیبی از چهار سنگ مختلف عرضه می شود: سنگ، کهربای اصل، کوارتز و مروارید رنگین کمانی و لابرادوریت. این ها چهار سنگ معروف هستند.

دستبندی با ویژگی های باور نکردنی

این سنگ ها در اشکال مشابهی بریده شده اند و مانند سنگ هایی هستند که به صورت نوشابه ای در حلقه های دیگر بریده اند. کریستینا د اویگون مدیر عامل این شرکت می گوید: “ما می خواهیم که همچنان صادقانه در سبک طرح های اریجینال خودمان زبان زد باشیم”. سنگ ها در قسمت بالایی طلایی شکل و سنگین دستبند سوار شده اند و در کنار طراحی هرمی شکل قابل مشاهده هستند. مدیر عامل شرکت اضافه کرده است که : “عقیده ی ما این است که شما نه تنها باید جواهری زیبا به دست کنید بلکه این جواهر باید هوشمندانه هم طراحی شده باشد”.

دستبندی با ویژگی های باور نکردنی

مانند انگشترها، این دستبندها هم از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل می شوند و به رنگ های مختلفی در می آیند و همچنین تماس های دریافتی و پیام ها و ایمیل ها و یا حتی نوتیفیکیشن های شبکه های هوشمند را به شما نشان می دهند. اپلیکیشن این برنامه در گوشی ها هم اکنون قادر است به بیش از ۱۰۰ اپلیکیشن دیگر متصل باشد مانند اسنپ چت، اینستاگرام، فیسبوک و Uber و اپلیکیشن های دیگر. بزرگترین خبر این است که یکی از بهترین قابلیت ها به دستبند های هوشمند این شرکت اضافه شده و آن هم قابلیت شمردن قدم های برداشته شده است. با عمر باتری بیشتر این دستبند قادر است سه الی چهار روز بدون اتصال به شارژر روشن بماند.

دستبندی با ویژگی های باور نکردنی

منبع: چی بپوشم

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفت =

محصولات مرتبط در فروشگاه