Telegram support Whatsapp support

دستگیری زنان و مردان در پارتی شبانه

دستگیری زنان و مردان در یارتی شبانه

 

بزرگترین باند برپایی پارتی‌های شبانه در شرق استان تهران متلاشی شد.

۴٢مرد و ۴٧ زن در فراخوان‌ شبکه‌های اجتماعی نظیر وایبر، واتس‌آپ، لاین، تانگو و اینستاگرام یکدیگر را برای پارتی‌های شبانه در شهرستان پردیس دعوت می‌کردند. خبری که روز سه‌شنبه روی سایت‌های خبری قرار گرفت کوتاه اما تکان‌دهنده بود.

٨٩ دختر و پسر جوان میهمان سفره‌خانه‌ای شده بودند تا پارتی شبانه‌شان را برگزار کنند.

تحقیقات ماموران نشان می‌داد شخصی با اجاره سفره‌خانه سنتی در روستاهای اطراف شهرستان پردیس، به برگزاری پارتی شبانه اقدام می‌کند؛ در بررسی سوابق صاحب این سفره‌خانه نیز مشخص شد او سابقه خوبی در زمینه نگهداری سفره‌خانه نداشته است.

همین موضوع کافی بود تا ماموران پلیس برای متلاشی کردن این باند وارد عمل شوند. ماموران با حکم قضایی به محل برگزاری جشن اعزام شدند و در عملیاتی منسجم و هماهنگ در بن‌بست قانون قرار گرفتند. در این عملیات که با حضور مأموران دستگاه قضا، فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس، پلیس امنیت، کلانتری پردیس و بسیج انجام شد،

تعداد دستگیر شدگان:

۴٢ مرد و ۴٧ زن دستگیر شدند. در حین دستگیری این افراد، چهار لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شد و برحسب گزارش‌ها هنگام ورود مأموران نیز مشروبات الکلی توسط متهمان معدوم شده است.

اتهام متهمان رابطه نامشروع و شرب خمر بوده و برای دو متهم اصلی پرونده علاوه بر این اتهامات، برپایی مرکز فساد نیز تفهیم اتهام شده است.

در حالی که این روزها فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مشتریان متفاوتی را در خود جای داده، پدیده‌های مختلفی نیز درحال فراگیر شدن هستند. یکی از این پدیده‌ها، دعوت‌نامه‌های وایبری و واتس‌آپی برای شرکت در میهمانی‌های شبانه است.

این پدیده که این بار سر از شهرستان پردیس درآورد باعث شد تا حیدر فتاحی دادستان شهرستان پردیس نیز واکنش نشان دهد.

دادستان پردیس در رابطه با دستگیری اعضا و انهدام بزرگترین باند برگزاری پارتی‌های شبانه در شرق استان تهران گفت: «شهرستان پردیس با توجه به داشتن مناطق بکر و سرسبز و وجود باغ‌های زیاد در حومه آن شرایط ویژه‌ای دارد. این امر باعث شده است برخی افراد با سوءاستفاده از این موقعیت به احداث باغ‌ها یا اجاره آنها به بهانه برگزاری جشن اقدام کرده و از این موقعیت به بدترین شکل ممکن بهره‌برداری کنند. در رابطه با متلاشی شدن بزرگترین باند برگزاری پارتی‌های شبانه مشخص شد برپاکنندگان این مراسم از طریق شبکه‌های اجتماعی نظیر وایبر، واتس‌آپ، لاین، تانگو، اینستاگرام و… اقدام به دعوت از افراد مختلف برای حضور در این جشن می‌کردند و نیمه‌های شب دختران و پسران بدون هیچ‌گونه رابطه محرمیتی در محل حاضر می‌شدند و به رقص و پایکوبی می‌پرداختند.

کسی مخالف شادی جوانان نیست؛ اما این‌گونه شادی‌ها باعث به وجود آمدن جرایم دیگری مانند مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر، قرص‌های روان‌گردان و… می‌شود. خانواده‌ها باید تسلط بیشتری بر فرزندانشان داشته باشند تا در دام این‌گونه افراد نیفتند؛ این‌گونه ارتباطات پنهانی در فضای مجازی باید ریشه‌ای توسط خانواده رصد شود تا جوانانشان از این موارد دور بمانند.»

منبع:حوادث ایران

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

2 دیدگاه

  1. فقط آقایون بلدن نصیحت کنن کاری که سالیان سال داره تو گوش مردم خونده میشه. یکبار نمیان ریشه یابی کنن و قضیه را از یک زاویه دیگه ببینن.

  2. خدابه خیر بگذرونه اخرتمونو…

محصولات مرتبط در فروشگاه