Telegram support Whatsapp support
دو جواهر ساز معروف فرانسوی
دو جواهر ساز معروف فرانسوی

دو جواهر ساز معروف در کشور فرانسه

یکی از اهداف کشور فرانسه توسعه صنعت جواهر سازی خود در کشورهای مختلف به خصوص ایالات متحده آمریکا می باشد.

جواهرسازان معروف و موفق کشور فرانسه:

Bellon

و

Christian Bernard Paris

 

دو جواهر ساز معروف فرانسوی
دو جواهر ساز معروف فرانسوی

 

برای فرانسه هیچ چیز مهم‌تر از آن نیست که جواهرات خود را در ایالات متحده آمریکا، به فروش برساند زیرا کشور آمریکا جزء یکی از بزرگترین بازارهای جهان محسوب می‌شود.

بسیاری از جواهرسازان فرانسوی تحت تاثیر عواملی همچون دستمزد بالای کارگران، قوانین اکید کار، مالیات‌های سنگین و اجرای اکید قوانین در کشور آمریکا، قادر به رقابت با سایر کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا در این بازار نیستند.

جواهرسازان فرانسوی بعد آمریکا و سایر کشورها به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌اند و در راستای توسعه و گسترش مارک‌های خود به صورت منحصر به فرد و مظهر طراحی و سبک فرانسه درخشیده‌اند و مهمتر از همه آن است که جواهرسازان فرانسوی محصولات خود را نزد مشتریانی عرضه می‌کنند که به خوبی از مد روز دنیا آگاهند و همواره کیفیت را به قیمت ترجیح می‌دهند.

 

در میان مارک‌های بسیار موفق فرانسوی که بر اساس چنین فرمولی به قله پرشکوه موفقیت نائل شدند،

به ترتیب اهمیت موفقیت می‌توان کریستین برنارد Christian Bernard، و بلون Bellon را نام برد.

بلون Bellon

بلون فرانسه

شرکت بلون کراتور Bellon Createur واقع در خارج لیون، یک تجارت فامیلی است که در ۱۹۰۷ تاسیس شد.

بلون Bellon در آغاز به تولید نگین‌ها و سنگ های قیمتی نقش برجسته مذهبی اشتغال داشت که البته هنوز هم در این زمینه فعال است.

اما بلون Bellon مدرن امروزی بیشترین توجه خود را به سوی تولید جواهرات زنانه ۱۸ عیار معطوف نموده که در ۱۲۰ کشور دنیا و حدودا به ۱۲۰۰ خرده‌فروشی در خارج از فرانسه فروخته می‌شود.

حدود ۳ درصد از تولیدات شرکت به ژاپن صادر می‌شود که بزرگترین بازار خارجی به شمار می‌رود. فقط ۵ درصد محصولات بلون Bellon در ایالات متحده و به قیمت ۱۵۰ تا ۲۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

پیر بلون Pierr Bellon، معاون امور فروش و بازاریابی می‌گوید: ما امیدواریم وضعیت فوق تغییر یابد.

البته باید دانست که تا به حال محصولاتمان را طی نمایشگاه‌های تجاری و یا بازدید و سفر فروشندگان شرکت به آمریکا حدود ۴، ۵ بار در سال، به فروش رسانده‌ایم…

کریستن برنارد پاریس Christian Bernard Paris

Christian Bernard Paris

این شرکت در ۱۹۷۲ توسط نگوین برنارد Ngoyen Bernard در پاریس Paris تاسیس شد.

امروزه با نام کریستین برنارد دیفیوژن گروپ Christian Bernard Diffusion Grup مظهر موفقیت فرانسوی در کسب شهرت در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود.

کریستین برنارد پاریس Christian Bernard Paris با دارا بودن بیش از ۲۰۰۰ نقطه فروش در سراسر دنیا، سالانه ۱۴۱ میلیون دلار جواهر و ساعت می‌فروشد که ۹۰ درصد سود حاصل از این رقم مربوط به فروش در خارج از فرانسه است که درصد قابل ملاحظه‌ای از این فروش از محل ۱۹ بوتیک کریستین برنارد Christian Bernard در آمریکا حاصل می‌شود…

تاردی Tardy می‌گوید: در جایی که مارک برای مشتری حائز اهمیت است، آینده ساعت‌ها این چنین خواهد بود و چنین ادامه می‌دهد: تنها روش موثر برای راهیابی موفق به بازار آمریکا، ارائه کارها و محصولات خاص و شیک است.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 2٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 18 =

محصولات مرتبط در فروشگاه