Telegram support Whatsapp support

راه هایی برای استفاده بهتر از جواهرات

choppard

بسیاری از مردم با فرهنگهای متفاوت روزانه از جواهرات استفاده می کنند و برخی از جواهرات مفهومی  خاص دارند مانند جواهراتی که ارثیه ی خانوادگی هستند. ما اغلب فکر می کنیم که تنها خانم ها از جواهرات استفاده می کنند اما استفاده از انگشتر و دست بند در بین آقایان نیز متداول است. وقتی به پیشینه ی تاریخی نگاه می کنیم ، انواع جواهرات ساخته شده از فلزات و سنگ های قیمتی را می بینیم که توسط مردم با فرهنگ های مختلف بکار می رفته است.

۱٫ اگر پوست‌تان سفید یخی است ترجیحا به جای طلای زرد از طلای سفید استفاده کنید. درخشندگی طلای سفید، زیبایی و جلوه پوست‌‌تان را بیشتر می‌کند.

۲٫ اگر پوست‌تان گندمگون (رنگی مابین سفید و برنزه) است استفاده از طلای زرد و ترکیب آن با طلای قرمز برای جلوه پوست‌تان مناسب‌تر است.

۳٫ اگر پوست‌تان برنزه یا سبزه تیره است ترجیحا از زیورآلاتی استفاده کنید که ترکیبی از طلای سفید و زرد باشند.

۴٫ در مهمانی‌های رسمی اگر تنها نگین انگشتر و یا نگین آویز گردنبندتان همرنگ لباس یا مکمل رنگ لباستان باشد مناسب‌تر است.

۱۷۶۳۱۷_۲۵۷۶۳۰_۷۴۱

۵٫گردنبند پهن، عموما در رده مصنوعات اسپرت طبقه بندی می شود و استفاده از آن در محافل رسمی چندان مرسوم نیست. بهتر است که از این گردنبند ‌ها در مهمانی‌های صمیمی و محافل دوستانه استفاده کنید. این را هم فراموش نکنید که اگر گردنبندتان پهن باشد و نگین‌های رنگی داشته باشد، چهره‌تان عبوس و گرفته به نظر می‌رسد.

۶٫ وقتی از گردنبند پهن استفاده می‌کنید، بهتر است از گوشواره صرف‌نظر کنید‌ چون بخشی از فضایی که برای جلوه‌ گوشواره‌تان لازم است توسط پهنی و درخشندگی گردنبندتان از بین می‌رود. ضمنا بهتر است که رنگ سنگ‌های به کار رفته در جواهرتان با رنگ پوست‌تان هماهنگ ‌باشد.

۷٫ موقع انتخاب دستبند دقت کنید که دستبندتان تنگ نباشد و ضمنا آنقدر هم بزرگ نباشد که با کاهش وزن‌تان توی دست لق بزند یا از دست‌ بیفتد. اگر دست‌تان نسبتا چاق است دستبندی انتخاب کنید که کیپ دست‌تان نباشد. دستبندهای تنگ، دست‌تان را چاق‌تر از آن چیزی که هست نشان می‌دهند. در انتخاب دستبند باید راحتی دست را هم در نظر بگیرید. اگر دستبندتان باعث درد یا حس گرفتگی در مچ دست‌تان می‌شود همیشه حس ناخوشایندی خواهید داشت و از خریدتان ناراضی خواهید بود لذا انتخاب مناسبی نیست.

۸٫ اگر گوشواره‌ای با آویز بلند دارید، بهتر است از گردنبند صرف‌نظر کنید تا جلوه‌ گوشواره‌تان بیشتر شود. اگر گردنی کشیده و بلند دارید و اگر موهایتان کوتاه است یا اگر موهای بلندی دارید که همیشه جمع می‌کنید، بهتر است از گوشواره‌های بلند و پهن استفاده کنید و اگر گوش‌های کوچکی دارید ترجیحا از گوشواره‌های چسبان استفاده کنید.

۹٫ خطر بروز حساسیت‌های پوستی در استفاده از انگشتر، گردنبند، گوشواره و دستبند وجود دارد. اگر با نشانه‌هایی از حساسیت پوستی مواجه شدید حتما برای درمان به پزشک متخصص مراجعه نمایید .

۱۰٫ اگر طلا و جواهرتان را با استانداردها و معیارهای انتخابی خودتان بخرید مطمئنا علاقه بیشتری به آن پیدا خواهید کرد و در نهایت هم از خرید خودتان راضی و خشنود خواهید بود. اسیر مد بودن و تقلید کورکورانه از مد روز باعث می‌شود حس مالکیت و علاقه‌تان نسبت به آنچه خریداری کرده‌اید، به مرور از بین برود.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + ده =

یک دیدگاه

  1. سام خسته نباشید
    مطلب مشابه برای آقایان و نحوه استفاده و ست کردن جواهرات برای آقایان هم بنویسید لطفا
    با تشکر

محصولات مرتبط در فروشگاه