Telegram support Whatsapp support

رسیدن مسی به مرز 400 گل و…

رسیدن مسی به مرز 400 گل و رکورد بی‌نظیر برای رونالدو

1414470726058_

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی با گلزنی در بازی شب گذشته تیم های خود رکورد های بی نظیری از خود به جای گذاشتند.

به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به طور مداوم کتاب رکوردها را بازنویسی می کنند. این دو بازیکن شب گذشته (شنبه) نیز در ترکیب تیم‌هایشان درخشیدند. رونالدو با به ثمر رساندن یک گل مقابل مالاگا به اولین بازیکن تاریخ فوتبال اسپانیا تبدیل شد که به مدت 5 فصل متوالی در تمامی رقابت ها بیش از 50 گل به ثمر می رساند.

نکته جالب این بود که این پنجاهمین گل فصل رونالدو بود، به این ترتیب فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید، برای پنجمین فصل متوالی، به رکورد حداقل ۵۰ گل زده در یک فصل رسید.

رونالدو در این فصل تا به اینجا، در ۴۵ مسابقه، به رکورد ۵۰ گل رسیده است.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا نیز توانست در آخرین ثانیه های دیدار شب گذشته تیمش برابر والنسیا گل شماره 400 خود را با پیراهن آبی اناری ها به ثمر برساند.

این مهاجم آرژانتینی در ۴۷۱ بازی به چنین آمار خیره کننده ای رسیده است. مسی در سال ۲۰۰۵ اولین گلش را برای بارسا به ثمر رساند و طی 10 سال از آن زمان، به رقم ۴۰۰ گل برای بارسا رسیده است. البته که فوق ستاره بارسا، رکوردهای متفاوتی را نیز به نام خود ثبت کرده است.

مسی در این فصل نیز در ۴۶ بازی، موفق به زدن ۴۶ گل شده است.

واکنش این بازیکن پس از رسیدن به این تعداد گل برای بارسلونا در شبکه اجتماعی خود به این شرح بود: گل برای بارسلونا! امیدوارم که گل های بیشتری در راه باشد، اما مهم ترین نکته این بود که توانستیم در مسابقه ای بسیار دشوار سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =

محصولات مرتبط در فروشگاه