Telegram support Whatsapp support

رضایت 80 در صدی از سریال…

سریال در حاشیه…

شب های بهاری دلچسب با سریال در حاشیه…

درخواست های مکرر مخاطبان از سریال در حاشیه…

ابراز رضایت مخاطبان…

dar-hashiye-06

به گزارش اداره کل روابط عمومی رسانه ملی ، امور مخاطبان این اداره کل هر روز با خیل تلفن‌های مردمی در تشکر از پخش سریال “درحاشیه” مواجه‌اند. سریالی که به گفته مخاطبانی که به واحد 162 روابط عمومی سازمان صداوسیما زنگ می زنند، مسائل و مشکلات حوزه پزشکی کشور را با زبانی طنز به نقد می‌کشد و در قالبی شاد با بهره‌مندی از بازی جذاب هنرمندان طنز و موضوعی فراگیر، توانسته است شب‌های بهاری مردم را دلچسب‌تر و نظر مسئولان بهداشت را با زبان لطیف‌تر به مشکلات پزشکی کشور معطوف کند.

آمارهای تلفن به امور مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی نشان می‌دهد که در مقطع زمانی 10 تا 15 فروردین، از میان 522 ارتباط تلفنی، حدود 80 درصد تلفن‌کنندگان، از تولید و پخش این سریال ابراز رضایت کرده‌اند.

شاد، جذاب و سرگرم کننده بودن محتوای سریال ، نمایش برخی مسائل و مشکلات حوزه پزشکی، باورپذیر بودن محتوای سریال، نمایش وضعیت بد و نامقبول برخی بیمارستان‌ها و اجتماعی و فراگیر بودن موضوع سریال از محورهایی است که مخاطبان از آن ابراز رضایت کرده‌اند.

افزایش زمان پخش، اطلاع‌رسانی دقیق از زمان پخش برنامه، تکرار پخش سریال از شبکه HD، حذف یا کم کردن پخش پشت صحنه و افزودن بر محتوای اصلی ، کم کردن مدت زمان پخش آگهی‌های بازرگانی درخلال پخش سریال و گفت‌وگو با عوامل سریال از مهم‌ترین درخواست‌های مخاطبان بوده است .

منبع:جام جم

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =

محصولات مرتبط در فروشگاه