Telegram support Whatsapp support

رونمایی از پورشه ۹۱۸

پورشه ۹۱۸ اسپایدر سبز اسیدی

۸

رونمایی از پورشه ۹۱۸با امکانات بسیار عالی که راننده را به خود جذب می کند…

۱۰

این پورشه منحصر به فرد به بسته ارتقا Weissach مجهز شده که از ویژگی های آن می توان به قطعات فیبر کربنی، کالیپرهای ترمز سبز رنگ و همچنین رینگ های آلیاژی خاکستری فلز اسلحه که به سیستم قفل مرکزی مجهز شده اند، اشاره کرد.

۶
پورشه ۹۱۸ اسپایدر سبز اسیدی به تازگی برای فروش در بازار آمریکا معرفی شده و برچسب قیمت خیره کننده ۲ میلیون ۹۴۹ هزار دلاری را یدک می کشد که تقریبا دو میلیون دلار بیشتر از قیمت خرده فروشی پورشه ۹۱۸ اسپایدر استاندارد است. این خودرو بی نظیر بدون تردید برای جلب توجه هر فردی در خیابان گزینه ای فوق العاده محسوب می شود.

۹
تنها دو دستگاه پورشه ۹۱۸ اسپایدر سبز اسیدی تولید می شود و یکی از آنها در آمریکا حضور خواهد داشت. این پورشه منحصر به فرد به بسته ارتقا Weissach مجهز شده که از ویژگی های آن می توان به قطعات فیبر کربنی، کالیپرهای ترمز سبز رنگ و همچنین رینگ های آلیاژی خاکستری فلز اسلحه که به سیستم قفل مرکزی مجهز شده اند، اشاره کرد.
داخل کابین پورشه ۹۱۸ اسپایدر سبز اسیدی نیز نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب کرده و وی را تحت تاثیر قرار می دهد. استفاده از چرم قهوه ای موکا در کنار اجزا داخلی به رنگ قهوه ای تیره و قطعات فیبر کربنی بر زیبایی های داخلی این خودرو افزوده اند.
۷

پورشه ۹۱۸ اسپایدر سبز اسیدی

تجمل و سرعت همواره پر هزینه بوده اند و منحصر به فرد بودن نیز همین گونه است. البته آن چه مالک پورشه ۹۱۸ اسپایدر سبز اسیدی از این خودرو دریافت می کند برچسب قیمت تقریبا سه میلیون دلاری آن را توجیه خواهد کرد.

منبع:عصرایران

مجموعه جدیدترین جواهرات نقره

گردنبند یاقوت سرخ زنانه

گردنبند یاقوت سرخ۲

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

یک دیدگاه

  1. عالیه…. هم رنگش هم مدلش

محصولات مرتبط در فروشگاه