Telegram support Whatsapp support

رونمایی .از سنگ قبر دونالد ترامپ + تصاویر

رونمایی .از سنگ قبر دونالد ترامپ + تصاویر

%d8%af%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%be-5

سنگ قبر دونالد .ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در .گالری بروکلین رونمایی شد.

 

سنگ قبر دونالد .ترامپ هم تراشیده شد

 

دونالد ترامپ یکی از .نامزدهای حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکاست.. در روز عید پاک نیویورکی ها با سنگ قبر .دونالد ترامپ مواجه شدند. روی این سنگ قبر که .شب عید پاک در پارک مرکزی نیویورک قرار گرفت، .نوشته شده بود:«تنفر را دوباره در آمریکا رواج .بده». هر چند این سنگ قبر به سرعت بوسیله .مسئولان پارک برداشته شد، سر و صدای زیادی را .در شبکه های اجتماعی به پا کرد.

 

.قرار دادن سنگ قبر ترامپ در پارک مرکزی نیویورک، .اقدام نمادین یک هنرمند برای هشدار به وی درباره میراثی .بود که از خود به جای خواهد گذاشت. روی .این سنگ قبر تنها تاریخ تولد ترامپ درج شده بود .و تاریخ مرگش خالی بود. شرکتی در منطقه بروکلین .نیویورک سفارش ساخت سنگ قبر مذکور را دریافت کرده بود.. وایتلی که روز دوشنبه در همین خصوص در اداره .پلیس حاضر شد، از تأیید این مسئله که وی .همان فردی بوده است که سنگ قبر مذکور را سفارش .داد، سرباز زد. پلیس اتهامی را متوجه او .نکرده است.

 

گفتنی است بالافاصله این سنگ .قبر توسط مسئولین پارک برداشته شد.

 

%d8%af%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%be

 

سنگ قبر دونالد ترامپ رونمایی شد

.

سنگ قبر ترامپ که چند ماه پیش توسط پلیس .نیویورک از پارک مرکزی این شهر جمع آوری شده بود .مجدداً در یک گالری به نمایش درآمد. این سنگ .قبر چند ماه پیش در پارک مرکزی نیویورک به نمایش .درآمده بود اما پلیس آن را توقیف و جمع آوری .کرد. برایان اندرو نام هنرمندی است که این سنگ .قبر را تراشیده است. وی در کنار نام و .تاریخ تولد ترامپ جمله ای را روی این سنگ قبر .حک کرد که در آن زمان سروصدای زیادی به پا .کرد؛ “دونالد ترامپ، کسی که نفرت را .به آمریکا باز گرداند.”

 

%d8%af%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%be-1

به نمایش درآوردن سنگ قبر دونالد ترامپ

.

وی معتقد بود دونالد ترامپ با سخنان و عقایدش .نفرت، خشونت و نژادپرستی را در جامعه آمریکا تشدید .کرد. حالا این هنرمند مجدداً این سنگ قبر را .به نمایش درآورده و معتقد است شاید اینگونه افکار عمومی .را نسبت به عقاید این نامزد دموکرات روشن کند.

 

برای مشاهده کانال سنگ شناسی اینجا را کلیک کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

محصولات مرتبط در فروشگاه