Telegram support Whatsapp support

رکورد بسیار عالی ستاره پرتغالی رئال‌مادرید…

رکورد بسیار عالی ستاره پرتغالی رئال‌مادرید…

عکس-کریس-رونالدو-با-عینک-طبی-و-گوشواره-

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید مقابل سلتاویگو رکورد گلزنی بسیار خوبی به جا گذاشته است.

قوهای سپید در هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا امشب و از ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران در بالادیوس به مصاف سلتاویگو می‌رود.

رئال مادرید در حال حاضر با 76 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و سلتاویگو هم با 42 امتیاز رده نهم را در اختیار گرفته است.

با توجه به آنکه بارسلونا دیدار شنبه شب خود مقابل اسپانیول را با پیروزی پشت سر گذاشت، اختلاف امتیازی‌اش با رئال مادرید به پنج رسیده است. رئالی‌ها در حالی خارج از خانه به میدان می‌روند که اجازه از دست دادن امتیاز ندارند. ممکن است این دیدار برای تیم کارلو آنچلوتی درست همانند راه رفتن روی پوست موز باشد زیرا بازیکنانی مانند گرت بیل، کریم بنزما و لوکا مودریچ آسیب دیده هستند. نکته اصلی اما این است که کریستیانو رونالدو مقابل سلتاویگو رکورد بسیار خوبی در زمینه گلزنی دارد.

شماره هفت رئال مادرید 6 بار مقابل سلتاویگو به میدان رفته است که دوبار در کوپا دل ری و چهار بار در لیگ بوده است. او در این تعداد بازی موفق به زدن 12 گل شده است.

20 اکتبر 2012 بود که رونالدو برای نخستین بار مقابل سلتا گلزنی کرد تا تیمش را به پیروزی دو بر صفر برساند. چند ماه بعد بود که رئال با سلتا در جام حذفی روبه‌رو شد. رونالدو در دیدار رفت موفق به گشودن دروازه سلتا در بالادیوس شد. در دیدار برگشت هم هت تریک کرد تا رئال چهار بر صفر به پیروزی برسد.

دهم مارس 2013 بود که در رویارویی رئال مادرید با سلتاویگو، رونالدو دو گل وارد دروازه این تیم کرد که این گل‌ نیز در ورزشگاه خانگی سلتا بود. فصل گذشته هم رونالدو دو گل وارد دروازه سلتا کرد. آخرین رویارویی این دو تیم هم در دسامبر 2014 بود که رونالدو موفق شد بار دیگر هت تریک کند.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =

محصولات مرتبط در فروشگاه