Telegram support Whatsapp support
زیورآلات عروسی خود را درست انتخاب کنید

زیورآلات عروسی خود را درست انتخاب کنید

با خواندن این مطلب زیورآلات عروسی خود را درست تر انتخاب کنید.

زیورآلات عروسی

 

♦ سعی کنید با لباس عروس از زیورآلات پهن و بزرگ استفاده نکنید تا بدین صورت لباس و صورت تان بیش تر به چشم بیاید نه جواهرات تان.به خاطر داشته باشید که جواهرات عروس و زیورآلات عروسی هر چه کم تر، بهتر.

♦ اغلب اوقات برای عروس ها مروارید بهترین انتخاب است . زیرا هم به نسبت جواهرات ارزان تر است و هم رنگ سفید آن با رنگ لباس عروس هماهنگی بی نظیری دارد .

 

زیورآلات عروسی

 

♦ در صورتی که اندام تان ظریف و لاغر است حتما از زیورآلات عروسی ظریف استفاده کنید تا باعث نشود که میهمانان فکر کنند شما عقده ی طلا و جواهر داشتید یا بعد از مدت کوتاهی دل تان را بزند .

♦ استفاده از میراث و یادگاری های اجدادی مثل یک گل سینه یا یک گردنبند هرگز قابل مقایسه با زیورآلات عروسی دیگر نخواهد بود و اصالت شما و خانواده تان را نشان خواهد داد .

♦ اگر گردن کوتاهی دارید گردنبند پهن انتخاب نکنید و سعی کنید مدل گردنبند به صورت هفت باشد نه گرد ، تا بدین صورت گردن شما را کشیده تر نشان دهد .

♦ هنگام خرید طلا و جواهر به تناسب رنگ آن با رنگ پوست ، مو و چشم های تان توجه کنید تا جلوه ی آن ها بیشتر شود .

دستبند نه باید خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد . در صورت تنگ بودن دست چاق تر به نظر می آید در صورت گشاد بودن از دست های تان در می آید .

زیورآلات عروسی

♦ اگر یقه ی لباس عروس تان بسته است بهتر است از گردنبند استفاده نکنید و به جای آن از یک جفت گوشواره ی بزرگ استفاده کنید . در غیر این صورت نه گردنبند و نه مدل یقه نمی توانند خودشان را نشان دهند.

♦ اگر موهای کوتاهی دارید بهتر است از گوشواره های بزرگ استفاده نکنید.

♦ مدل موی بلند و باز با گوشواره های آویزان و بزرگ تناسب و جلوه ی خوبی دارند.

♦ اگر گردن خیلی بلند و کشیده ای دارید از استفاده از گوشواره های بلند و آویزان پرهیز کنید.

♦ در صورتی که سرویس طلا و جواهرات عروسی تان را یک عمر نگه می دارید و توانایی خریدن سرویس جواهرات رنگارنگ را در طول زندگی ندارید بهتر است سرویسی بخرید که با همه رنگ لباس و آرایش جور در بیاید . برای رسیدن به این منظور بهترین رنگ انتخاب نگین سفید (برلیان ) است.

♦ هنگام خرید دستبند توجه کنید که مدل آن طوری نباشد که به همه جا گیر کند . این نوع دستبند ها لباس های تان را خراب می کند و نگین ها ، مروارید ها و … در اثر گیرکردن می افتند.

♦ هنگام خرید سرویس طلا قفل های دستبند ، گوشواره ، گردنبند را یک به یک چک کنید و از سالم و محکم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید .

♦ دست های عروس نباید پراز انگشتر باشد.

♦ گردنبندهایی که مدل گرد دارند برای افرادی که گردن های خیلی بلندی دارند مناسب است و گردن آن ها را کوتاه تر نشان می دهد.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهار =

محصولات مرتبط در فروشگاه