Telegram support Whatsapp support

ساخت ساعت هوشمند با استفاده از کاغذ الکترونیک

hhc1877

ساخت ساعت هوشمند با استفاده از کاغذ الکترونیک
شرکت سونی موفق به طراحی ساعتی شده که برای ساخت آن از کاغذ الکترونیک استفاده شده است. قرار است این ساعت سال آینده میلادی عرضه شود.
طراحی این ساعت در راستای برنامه‌ریزی سونی برای ساخت نسل جدیدی از محصولات فناوری صورت می گیرد که بسیار نازک و منعطف و حتی قابل تا شدن هستند. در این محصولات تمام سطح دستگاه می تواند به عنوان نمایشگر عمل کند.
نکته دیگر این است که محصولات یاد شده بیشتر از نظر طراحی و شکل ظاهری ظرافت دارند تا امکانات فناوری. بنابراین این ساعت در مقایسه با تولید مشابه اپل و سامسونگ جلوه دیگری خواهد داشت و اگر در رقابت با آنها پیروز شود بازار فناوری را تحت الشعاع قرار می دهد.

سونی برای طراحی و عرضه چنین محصولاتی واحد تجاری مجزایی تاسیس کرده و ساعت مذکور یکی از اولین تولیدات آن است. قرار است واحد یاد شده محصولات فناوری جدیدی طراحی کند، اما هنوز جزییات چندانی در این زمینه در دست نیست.
کاغذهای الکترونیک جز اصلی طراحی محصولات مذکور بوده و از آنها می توان برای برقراری ارتباطات بی سیم هم استفاده کرد. همچنین تلاش می شود تا این محصولات به طور ماژولار یا در قالب قطعه قطعه های مجزا طراحی شوند تا افراد بتوانند بدون بهره مندی از مهارت های مهندسی هم از انها برای پیشبرد امور مختلف استفاده کنند.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

محصولات مرتبط در فروشگاه