Telegram support Whatsapp support

سایت همسریابی و دزدی از 2000 متقاضی ازدواج

سایت همسریابی و دزدی از 2000 متقاضی ازدواج…

مبلغ کلاهبرداری شده چه مقدار بوده است؟؟؟

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس سایبری کشور از شناسایی و دستگیری گرداننده یک سایت غیر قانونی همسریابی خبر داد و گفت: متهم اطلاعات حساب حدود 2000 متقاضی ازدواج را به سرقت برده بود.

سرهنگ تورج کاظمی از شناسایی یک سایت غیر قانونی همسریابی با انجام کارهای تخصصی و فنی پلیس فتا خبر داد و گفت: متهم با این ترفند کاربران را به صفحات درگاه جعلی بانک راهنمایی و اطلاعات حساب حدودا دو هزار متقاضی ازدواج را به سرقت برده بود.

کاظمی با اشاره به دستگیری متهم؛ مبلغ کلاهبرداری شده را تاکنون چند صد میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پرونده برای شناسایی مالباختگان و دستگیری همدستان احتمالی در دست بررسی و پیگیری نهایی است.

وی درباره سوء استفاده های سایت های اینترنتی همسریابی و دوست یابی از کاربران، اظهارکرد: مجرمان در پوشش راه اندازی این گونه سایت ها اقدام به سرقت اطلاعات بانکی کاربران می کنند؛ لذا به شهروندان توصیه می شود حتی الامکان از مراجعه به سایت های غیر معتبر و نیز پرداخت وجوه و تبادل مالی جداً خودداری کنند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس فتا، رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس سایبری کشور از کاربران خواست هنگام پرداخت های الکترونیکی، آدرس های اینترنتی درگاه های بانکی را کنترل نمایند و به نام وب سایت باز شده به عنوان درگاه بانک مورد نظر و همچنین به آدرس HTTPS:// در ابتدای نام سایت مزبور دقت کافی داشته باشند.

منبع:خبرآنلاین

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − یک =

محصولات مرتبط در فروشگاه