Telegram support Whatsapp support

سلوکی مجری شبکه 2 “برنامه روز پدر”

محمد سلوکی مجری شبکه 2 “برنامه روز پدر”

635034648234265608

برنامه های ویژه برای روز پدر…

ویژه برنامه «زیر سایه شما» به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر با اجرای محمد سلوکی روی آنتن می‌رود.

«زیرسایه شما» محصول شبکه دوم سیما است که روزهای جمعه و شنبه(11 و 12 اردیبهشت ماه) با دعوت از چهره‌های شاخص سیاسی، فرهنگی، هنری و ورزشی به روی آنتن می‌رود.همچنین این ویژه برنامه تلاش می‌کند به مناسبت روز معلم و روز پدر خانواده‌های ایرانی را در میهمانی صمیمانه‌ای گردهم بیاورد.

«زیر سایه شما» جمعه شب ساعت 21 از شبکه دو پخش می‌شود. همچنین پخش این برنامه شنبه- 12 اردیبهشت ماه – در ساعت‌های 11:10، 13:30، 16:20و 21:40 ادامه خواهد داشت.

تجلیل از معلمان فداکار، گفتگو با بازیگران، ورزشکاران و خوانندگان و دیگر چهره‌های محبوب کشور چون امین تارخ، کامران تفتی، الهام پاوه‌نژاد، برانکو ایوانکوویچ، علیرضا رضایی و.. از دیگر بخش‌های این برنامه تلویزیونی خواهند بود.

عوامل تولید «زیرسایه شما» در روز پدر با حضور در خانه محمد علی کشاورز از «پدرسالار» تلویزیون ایران سراغ می‌گیرند و با او درباره سالها فعالیت هنری اش در سینما و تلویزیون به گفت‌وگو می نشینند.

همچنین محمد سلوکی در استودیو این ویژه برنامه میزبان برترین‌های چهره های فرهنگی هنری، سیاسی و ورزشی کشور می‌شود. مجری «زیر سایه شما» با امین تارخ در کسوت پدر و معلم گفت‌وگو خواهد کرد و نظر برانکو ایوانکوویچ درباره نامگذاری روزی برای پدران و مردان در ایران را مورد پرسش قرار می‌دهد.

این برنامه ترکیبی در بخش دیگری نیز میزبان تعدادی از رجل سیاسی کشور خواهد شد که همراه با فرزندانشان به استودیو برنامه می‌آیند.

همچنین پخش نماهنگ‌هایی از فریدون آسرایی و محمد علیزاده – از خوانندگان پاپ کشورمان – از دیگر بخش‌های ویژه برنامه «زیرسایه شما» خواهد بود.

«زیرسایه شما» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که با تهیه کنندگی مجتبی کشاورز و کارگردانی سمانه فراهانی به روی آنتن می‌رود.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفده =

محصولات مرتبط در فروشگاه