Telegram support Whatsapp support
111

سنگ سیترین و خواص آن

سنگ سیترین با فرمول شیمیایی SiO2 از مجوعه کانی هاییست که خواص فیزیکی و شیمیایی آن مشابه کوارتز است که در اثر گرم کردن آمتیست این کانی به وجود می آید.جالب است بدانید اسم این سنگ از کلمه ی لاتین سیتروس به معنای لیمو گرفت شده که بخاطر طیف رنگی این سنگ به آن اطلاق می شود.سنگ سیترین برای اولین بار در زیمباوه کشف شد.رنگ این سنگ بین زرد روشن تا زرد طلایی است و به صورت شفاف و نیمه شفاف در طبیعت یافت می شود.رنگ خورشیدی این سنگ این باور را القا می کند که این سنگ انرژی مثبت از خود تولید می نماید و به سنگ موفقیت معروف است.

سنگ سیترین

سنگ سیترین ظریف و زیبا میباشد که در جواهرات زینتی از آن استفاده می شود.

 

معادن سنگ سیترین کجاست؟

این سنگ توده ای کمیاب است و بیشتر معادن آن در برزیل،آمریکا،اسپانیا،روسیه،ماداگاسکار،فرانسه و انگلستان یافت می شود.اما از کشور های بولیوی، برزیل و اسپانیا می توان به عنوان منابع اصلی این گوهر زیبا یاد کرد.

 

چه عاملی بیشترین آسیب را به سیترین میزند؟

سیترین نسبت به حرارت بسیار حساس است به طوری که حرارت باعث رنگ پریدگی و یا شکستگی آن می شود.

دانستی هایی درمورد خواص جالب و فوق العاده ی سنگ سیترین

سنگ سیترین به این سبب که باعث ترویج موفقیت،کامیابی و فراوانی در کسب و کار می شود به سنگ موفقیت معروف است.این سنگ نه تنها انرژی مثبت آزاد کرده بلکه سبب از هم پاشیدن انرژی منفی نیز می شود که در اقع این سنگ می تواند برای از بین بردن انرژی های ناخواسته ی محیط اطراف استفاده شود و از آنجا که این سنگ انرژی منفی را از محیط حذف می کند می تواند به رفع شدن مشکلات خانوادگی،که ناشی از وجود انرژی منفی در خانواده است کمک شایانی کند.

سیترین برای از بین بردن افسردگی،شک،خشم و نوسانات اخلاقی بسیار مفید است و به کسی که از آن استفاده می کند شادی هدیه می دهد.

اگر برای از بین بردن ترس،غلبه بر اضطراب و غم و اندوه و رشد عواطف و احساساتتان به دنبال راه حلی می گردید ما به شما استفاده از سیترین را پیشنهاد می کنیم.

سنگ سیترین

از لحاظ فیزیکی و جسمی این سنگ برای کابوس و اختلالات خواب مفید است و بر دستگاه گوارش،معده،تیروئید،قلب،کلیه،کبد،عضلات،سیستم گردش خون و سیستم ایمنی بدن تاثیرات بسیار مثبتی دارد و همچنین برای درمان مسمومیت از آن استفاده می شود.

از آنجا که این سنگ خاصیت پاک کنندگی بسیار بالایی داشته و مولدی بسیار قوی می باشد خاصیت شفادهی روحی بسیار بالایی دارد به طوری که دارنده ی این سنگ می تواند روحیه ی خود را تقویت کرده و بهبود ببخشد.

این سنگ باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شده و سبب می شود انسان غم های گذشته را فراموش کرده و به آینده امیدوار باشد.

جالب است بدانید سیترین به این دلیل که انرژی های منفی اطراف را جذب نمی کند و فقط باعث از بین رفتن و حذف آن ها می شود، هرگز نیاز به پاکسازی و شارژ ندارد.

برای بازدید از نمونه های این جواهر منحصر به فرد از فروشگاه جواهری بینا دیدن فرمایید.

جواهرات سیترین

سنگ سیترین

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (4 امتیاز, میانگین: 4٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

محصولات مرتبط در فروشگاه