Telegram support Whatsapp support
لاجورد

سنگ لاجورد و آشنایی با جادوی درمانی این سنگ

لاجورد سنگی زیبا است که در جواهرات و زیور آلات استفاده می شود. لاجورد ، که بیشتر در زمان های مصر باستان مورد استفاده قرار می گرفته است ، عموماً به رنگ آبی تیره مشاهده می شود که رنگدانه های به رنگ کرم یا سفد و یا زرد روی آن دیده می شود.رنگ آبی آن از ترکیب چند ماده معدنی تشکیل دهنده اش حاصل شده است.

لاجورد

آشنایی با سنگ لاجورد

لاجوردهایی که دارای درخشش رنگدانه زرد روی سطح خود هستند، نسبت به بقیه لاجوردها با ارزش ترند و به همین ترتیب سنگ هاییی که دارای رگ های کلسیت سفید هستند ارزش کمتری دارند. این سنگ  هنگام مواجهه با اسید هیدروکلریک،واکنش نشان داده و گاز H2S آزاد می کند. بوی این گاز مانند تخم مرغ فاسد شده است. با ارزش ترین سنگ لاجورد در افغانستان یافت می شود. علاوه بر این ، آمریکا ، پاکستان ، ایتالیا ، کانادا ، سیبری ، آنگولا ، شیلی و سوئیس نیز دارای معادن لاجورد هستند.

دستبند لاجورد

خواص جادویی سنگ لاجورد

  • گذاشتن این سنگ بر روی چاکرای گلو برای درمان گرفتگی سینه و گلو، تقویت تارهای صوتی، درمان تیروئید و بیماری های تنفسی نظیر برونشیت بسیار مفید است.
  • به همراه داشتن لاجورد ، صرع را دور می کند و گذاشتن آن بر محل دردناک، برای تقویت سیستم عصبی و تسکین درد کاربرد مؤثری دارد.
  • هم چنین سنگی است که به انسان آرامش می دهد و برای درمان عصبانیت، استرس، هیجان و رفع بی خوابی تأثیرات خوبی دارد.
  • مظهر روشنی ذهن و عشق و دوستی، بازكننده عقده ها، جهت مديتيشن، الهام بخش، تصفيه كننده، آرامش بخش و سنگي عرفاني است.

لاجورد

نکاتی در رابطه با استفاده از سنگ لاجورد

گفته می شود این سنگ را همیشه همراه خود به طور مداوم حمل نکنید تا اثر آن کاهش نیابد چرا که بدن شما وقتی به طور مداوم با این سنگ در تماس باشد، به اثر سنگ عادت می کند.همچنین دقت فرمایید که برای تمیز کردن این سنگ، از آب و صابون استفاده نکنید، زیرا آب باعث از بین رفتن این سنگ آبی رنگ خواهد شد. برای پاکسازی این سنگ بهتر است آن را فقط زیر نور خورشید قرار دهید.

لاجورد

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پانزده =

محصولات مرتبط در فروشگاه