Telegram support Whatsapp support

سنگ های ماه تولد و تاثیر گذاری سنگ ها

**سنگ های ماه تولد و تاثیر گذاری سنگ ها**

سنگ های ماه تولد و تاثیر گذاری سنگ ها

سال ۱۳۹۴ چگونه بر شما خواهد گذشت ؟

با پیشرفت روز افزون علوم و افزایش قابل توجه دانش مردم، اعتقاد جهانیان به تاثیر گذاری سنگ ها , رنگ ها و ماه های تولد و … بیش از پیش فزونی یافته و شاهد آن هستیم که افراد تحصیل کرده و صاحب نظر نیز از این قاعده مستثنی نیستند و بر این باور پای فشرده اند که انتخاب سنگ ها و رنگ ها توسط اقوامی مانند ایرانیان , مایاها , مصریان که در هزاران سال پیش برای هرکدام ارزش و خاصیتی خاص قائل بوده اند از یک منطق و استدلال قوی برخوردار بوده و اگر می گفتند مروارید سمبل حقیقی عشق , موفقیت و شادی است حکمتی در کار بوده و می توانستند از نظریات خود دفاع کنند.

آن ها معتقد بودند که بیشتر جمادات , حاصل تغییرات فراوان موجودات زنده هستند و چون طی سال ها در چرخه ی طبیعت حضور دارند , پس نمی توانند بی خاصیت باشند .

دلایلی وجود دارد که در منطقه ای از کره ی خاک , شاهد وجود معادن فراوان ذغال سنگ , جای دیگر سفره های گسترده نفت و گاز یا طلا و الماس هستیم و این نشان از وجود عوامل متعدد دارد در تشکیل این مواد . بدون پرسش باید از خرافات اجتناب کرد و سمت واقعیت ها رفت , اما پرسش اینجاست که در این بحث واقعیت کدام است .

سنگ های ماه تولد و تاثیر گذاری سنگ ها
نگین درنجف اشرف

اینکه بگوییم مروارید که از درون صدف جاندار خارج می شود همان خاصیت الماس را دارد که کربن خالص است یا طلا همان خواص نقره را داراست چون هر دو فلز هستند به طور یقین اینطور نیست , چون صرف نظر از بحث های فیزیکی , موضوعات متافیزیکی و ارزش های غیر مادی و معنوی اجسام را باید در نظر گرفت . چوب صندل با چوب فوفل یا عناب خواصی متفاوت دارند پس وقتی دفن شدند و سال های سال سرما و گرما و باد و باران و فشارهای سهمگین زمین و آتشفشان را تحمل کردند دچار تغییر خواهند شد و به نظر ما هم سنگ هستند و با رنگ های گوناگون و شاید درجه ی خلوص متفاوت , اما بیایید کمی فکر کنیم و تامل نماییم که چرا پیشینیان ما برای سنگ عقیق ارزش خاصی قائل بودند متفاوت از فیروزه یا این که می گویند مروارید با بدن بعضی افراد سازگاری ندارد و زود از بین می رود .

سنگ های ماه تولد و تاثیر گذاری سنگ ها
نگین یاقوت کبود

هر چند نمی توان تاثیر مشخصه های بدن افراد مانند عرق کردن , محل سکونت , گرما , سرما , حتی بوی غذا اقوام و افراد را نادیده انگاشت , اما باید بدانیم و باور کنیم که در این جهان نقطه ای بی حکمت و درایت وجود ندارد و وقتی باور داریم همه چیز از حکمت و صناعت و درایت برخوردار است نمی توانیم همه را با یک چوب برانیم و هر سنگی را شیء به طور مطلق بی خاصیت بدانیم با این توضیحات شما را به مطالعه ی خواص سنگ ها , رنگ ها و ماه های تولد دعوت می کنیم .

 

سنگ های ماه تولد

نگین یاقوت سرخ

 

سنگ های ماه تولد و تاثیر گذاری سنگ ها
نگین یاقوت سرخ آفریقایی

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 6 =

یک دیدگاه

  1. سلام خدمت شما جواهری بینای عزیز. من از فروشگاه شما سنگ ماه تولد خودم و همسرم را خریدم واقعا عالی و تاثیر گذاره . خواستم بگم مرسی از اطلاعات و مشاوره خوب همکاران جواهری بینا

محصولات مرتبط در فروشگاه