Telegram support Whatsapp support

شامپو بدن مناسب خود را انتخاب کنید

شامپو بدن از اون دسته محصولاتیه که هر روز استفاده ازش داره بیشتر میشه و کم کم داره رقیب قدیمی خودش یعنی صابون های جامد رو از دور خارج میکنه. اصلا کسانی که پوست حساس یا خشک دارن بهتره  برای شستن بدنشون از صابون استفاده نکنن. علاوه بر اینها، شامپو بدن به آدم یه حس خوب لوکس میده. دنبال یه شامپو بدن خوب می گشتیم که علاوه بر شویندگی، یه ویژگی جذاب دیگه هم داشته باشه که حموم رفتن رو لذت بخش تر کنه.

بعضی آدم ها دوست دارن حمومشون همیشه بوی یه رایحه خوب رو بده. استفاده از شمع های معطر خوبه، اما خیلی بوی قوی ای نداره و موقع حموم کردن بوش گم میشه. اگه انتظار بوی قوی تر از این رو دارین، باید به فکر یه شامپو بدن باشید که اسانس های خوشبو بهش اضافه شده.

شامپو بدن دارچین آروماتیک رو انتخاب کردیم تا هم قدرت شویندگی و پخش بوی خوبی داشته، و همچنین از خواص رایحه درمانی هم برخوردار باشه.

پخش بو – شامپو بدن خیلی قوی تر از شمع های عطر دار توی عمل می کنه و کاملا بوی دارچین رو توی فضای حموم پخش می کنه. هر دفعه که ازش استفاده کردیم، تا حدود ۳ ساعت بعد بوش توی حموم و همچنین روی بدن احساس می شد.

رایحه دارچین – دارچین از اون گیاهانی هست که خواص خیلی زیادی داره و حتی رایحه اش نشاط آوره و آدم رو از کرختی در میاره. این شامپو بدن هم با بوش آدم رو سرحال می کنه.

اگه بوی شامپو بدن یا در کل شوینده ها خیلی براتون مهم هست و دوست دارید از این راه برای خوشبوسازی حمومتون استفاده کنید، شامپوهای آروماتیک واقعا جواب میدن. رایحه ای که دوست دارین رو هم میتونید انتخاب کنید تا این بو براتون اذیت کننده نباشه. ما برای بررسی بوی رایحه رو انتخاب کردیم و ازش راضی هستیم.

آیا به دارچین حساسیت دارید؟ تنها نکته ای که مهمه بدونید اینه که اگه بدنتون به دارچین حساسیت داره، این شامپو بدن میتونه کمی سوزش روی پوستتون ایجاد کنه. به طور کلی هم نباید شامپو بدن دارچین رو زیاد روی پوستتون بذارید، و باید سریع با آب بشوییدش.

مقدار مصرف – بطری این محصول کوچیکه، اما نباید گول حجم کمش رو خورد، چون مقدار کف دهی و رایحه اش خیلی زیاده. برای هر بار استفاده، چند قطره کافیه تا به خوبی روی بدنتون کف کنه و بوش کاملا پخش بشه.

شامپو بدن دارچین آروماتیک گزینه خیلی خوبی برای کسانی هست که دوست دارن بوی شامپو بدنشون همه حموم رو پر کنه. این شامپو با فقط چند قطره کلی کف و رایحه به جا میذاره که اون رو به نسبت قیمتش خیلی مقرون به صرفه می کنه. رایحه دداریچین هم که یمی از پرطرفدارترین رایحه ها در آروماتراپی هست، چون خواص خیلی زیادی داره. موقع استفاده ازش هم حس شادابی و پر انرژی بودن می کنید. اگه پوستتون به دارچین حساسیت نداشته باشه، این شامپو میتونه گزینه خوبی براتون باشه.

210

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 15 =

محصولات مرتبط در فروشگاه