Telegram support Whatsapp support

شهروند مشهدی قربانی مترو شد.. چه کسی پاسخگوست؟؟

شهروند مشهدی قربانی مترو شد.. چه کسی پاسخوست؟؟

مرد ۳۰ ساله رد شدن از نرده ها را به پل عابر پیاده ترجیح داد…

۶۳۵۷۶۰۰۸۴۸۶۶۷۶۵۲۳۷

به گزارش گروه دریافت خبر منطقه خراسان، میثم زارع عنوان کرد: در مسیر تردد قطارشهری و در حریم ریلی در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه از ایستگاه هفت تیر به سمت صدف، فردی که از پل عابر پیاده استفاده نکرده بود، اقدام به عبور از نرده‌های حریم ریل عبور کرده و با بدنه واگن قطارشهری برخورد کرد که سبب فوت وی شد.
‌وی در خصوص شایعه نقص فنی در سیستم حمل‌ونقل ریلی قطارشهری مشهد، افزود: فردی که ناقض حریم ریلی قطارشهری در ما بین ایستگاه هفت تیر و صدف شده است، دقیقا در زیر پل عابر پیاده اقدام به این عمل اشتباه کرد که به دلیل عدم نور کافی در محل و با وجود توقف اضطراری راهبر قطارشهری با بدنه کناری واگن قطارشهری برخورد کرد و در محل جان باخت.
زارع تصریح کرد: این مرد حدودا ۳۰ ساله با هویتی مجهول با اقدام خود سبب تاخیر در سرویس‌دهی قطارشهری شد.
‌وی اضافه کرد: به محض وقوع حادثه، سرویس‌دهی قطارشهری به منظور ایمنی مسافران متوقف و تخلیه مسافری صورت گرفت تا پس از رفع موضوع، سرویس‌دهی مجددا آغاز شود که با بررسی صحنه توسط قاضی کشیک، نیروهای انتظامی، نیروهای امدادی و مسئولان شرکت بهره‌برداری قطارشهری این موضوع صورت گرفت و به تمامی مسافرین حاضر در ایستگاه‌ها و قطارشهری بلیط جبرانی اهدا شد.
وی گفت: تحقیقات تکمیلی توسط نیروی انتظامی به شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد ابلاغ خواهد شد و توسط پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد در دسترس تمامی رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

منبع:حوادث ایران

حراج فوق العاده جواهرات نقره

انگشتر میناکاری شده مردانه

انگشتر میناکاری شده مردانه

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 6 =

محصولات مرتبط در فروشگاه