Telegram support Whatsapp support

شکنجه نوزاد 20 روزه

شکنجه نوزاد 20 روزه

635664991844907275

در آخرين روزهاي هفته گذشته هنگامي که بارش باران بهاري در تهران آغاز شده بود، کسي تصور نمي‌کرد در گوشه‌اي از اين هياهوي پايتخت و در بوستان قيطريه، فرشته کوچکي تلخي تنهايي را به آغوش گرفته است. در آن شب دو پسر جوان که براي تفريح به اين بوستان رفته بودند، هنگام خروج از آنجا متوجه عروسکي در ميان شمشادها شده و با کنجکاوي به سمت آن رفتند، اما در کمال ناباوري با نوزاد پسري رو‌به‌رو شدند.

نوزاد لباس کهنه‌اي به تن داشت و به خوابي عميق فرو رفته بود. آنها با مشاهده اين نوزاد ترسيده و خواستند محل را ترک کنند اما دلشان به حال او سوخت. يکي از آنها نوزاد را در آغوش گرفت و متوجه شد او حرکتي ندارد و به نظر مي‌رسد بي‌هوش است. قنداق نوزاد را گشت تا شايد نام و نشاني از او و خانواده‌اش پيدا کند، اما بي‌نتيجه بود. آنها اطراف را جستجو کردند تا شايد ردي از والدين کودک پيدا کنند، اما تلاش‌هايشان به سرانجامي نرسيد. تصميم گرفتند نوزاد را به خانه‌شان ببرند و روز بعد ‌دنبال خانواده‌اش بگردند که دريافتند ضربان قلب نوزاد کند مي‌زند.

اين دو جوان بلافاصله در تماس با سامانه اورژانس، موضوع را گزارش دادند. دقايقي بعد آمبولانس آژير‌کشان وارد محوطه شمالي بوستان قيطريه شد. يکي از امدادگران به سمت دو جواني که نوزاد را پيدا کرده بودند، رفت و او را تحويل گرفت. او پس از معاينه نوزاد متوجه شد وضع جسماني او خوب نيست و جانش در خطر است. به همين دليل نوزاد را به بيمارستان شهداي تجريش تهران منتقل کردند. پزشکان بيمارستان با تحويل گرفتن نوزاد 20 روزه تلاش براي نجات او را آغاز کردند تا اين که متوجه شدند اين نوزاد شکنجه شده و ضربه‌اي سخت به سرش خورده است.

مسئولان بيمارستان موضوع را به پليس گزارش داده و در ادامه آن دو جوان که نوزاد رها شده را پيدا کرده بودند ،به کلانتري احضار شده و ماجراي يافتن نوزاد را باز گو کردند.

با ثبت اظهارات اين دو جوان، پرونده‌اي تشکيل و تحقيقات براي يافتن هويت اين نوزاد و شناسايي والدين وي آغاز شد. اين نوزاد که از مرگ نجات يافته، در بخش مراقبت‌هاي ويژه کودکان بيمارستان شهداي تجريش تهران بستري و تحت درمان است.

ماموران ابتدا احتمال نوزاد‌ربايي را مطرح و موضوع را به کلانتري‌‌هاي سطح شهر گزارش کردند تا اگر خانواده نوزادي شکايتي را در اين زمينه ارائه کرده‌اند، شناسايي شوند، اما با گذشت چند روز معلوم شد پرونده‌اي مبني بر کودک‌ربايي ثبت نشده است. بنابراين با توجه به اين که نوزاد لباس کهنه‌اي به تن داشته، پليس احتمال مي‌دهد اين نوزاد توسط والدينش سر راه گذاشته شده است. با اين حال تلاش براي يافتن والدين وي ادامه دارد. شايد اگر اين دو جوان تهراني آن شب در بوستان قيطريه اين نوزاد را نجات نمي‌دادند، او تا سحرگاه دوام نمي‌آورد و جانش را از دست مي‌داد، اما تقدير الهي اين بود که کودک زنده بماند.

در صورت پيدا نشدن والدين اين نوزاد، مسئولان بيمارستان او را پس از بهبود حالش تحويل بهزيستي مي‌دهند.

منبع:حوادث

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 3 =

محصولات مرتبط در فروشگاه