Telegram support Whatsapp support

شیرینی گردویی

یکی از شیرینی‌های خشکی که می‌تونید واسه عید امسال تو خونه درست کنید، شیرینی گردوئیه. پخت این شیرینی نیاز به مواد غذایی و امکانات عجیبی نداره، در عوض خیلی خوشمزه است و برای مدت طولانی می‌شه ازش نگهداری کرد. بامزگی این شیرینی به اینه که کلا با یه قاشق آرد و یه قاشق کوچیک روغن تهیه می‌شه و از این نظر شیرینی رژیمی محسوب می‌شه.

برای تهیه این شیرینی ۳ تا زرده تخم‌مرغ رو با یه لیوان شکر آسیاب شده هم بزنید. این مرحله از کار حداقل ۱۰ دقیقه وقت ازتون می‌گیره و بعد از حل شدن شکر یه قاشق سرخالی کره آب شده یا روغن به این مواد اضافه کنید. یه قاشق آرد هم لازم داریم که به مواد اضافه می‌کنیم. حدود ۱۵۰ گرم گردو خرد شده، کمی پودر هل و وانیل آخرین چیزایی هستن که به این مواد اضافه می‌کنیم.

حالا یا سینی فر رو چرب کنید و یا کاغذ روغنی کف‌اش بندازید. موادی که آماده کردید رو با قاشق چایخوری با فاصله از هم کف سینی بریزید. فری که از یه ربع قبل با دمای ۱۵۰ درجه گرم شده، بهترین جای دنیا برای پختن این شیرینی‌های کوچیک و خوشمزه است. ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بعد شیرینی گردویی آماده است. این شیرینی رو می‌تونید تو فریزر برای مدت طولانی‌ نگه دارید.

walnutcookie

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 2 =

محصولات مرتبط در فروشگاه