Telegram support Whatsapp support
طراحان جواهرات

طراحان جواهرات در سال 2018

وقتی که صحبت از جواهر یا جواهرات می شود آینده حتما به زنان تعلق دارد . در سال 2017 لیست کوتاه ما شامل زنان هوشمند و خلاقی ست که در این سال شروع به درخشش کردند . یقینا امسال بیشتر از قبل شامل پیشرفت آنها هستیم . آنچه که ميان همه آنها مشترک است، فراتر از جنسیت، فردیت در کار آنها است . كارهاي این طراحان با ترکیبات خاص، هر كدام صدای منحصر به فرد خود را ايجاد می کند .

NADINE GHOSN

اشيا و غذاها در قالب جواهر در حالی که برندهای بزرگ طلا و جواهر به دنبال يافتن سليقه بازار روز جامعه هستند، Nadine Ghosn آن را از قبل می داند . اين طراح لبنانی، برزیلی در ایالات متحده متولد شده و در لندن زندگی می کند، او زنی جذاب، خونسرد و هوشمند است . او پس از تحصیل در رشته هنر و اقتصاد دانشگاه استنفورد، در Luxury Practice Group در BCG نیویورک مشغول به کار شد و پس از آن به مدت ٢ سال در بخش برنامه ریزی هرمس كار ميكرد که در آنجا شيفته طلا و جواهر شد و تصمیم گرفت مجموعه خود را بسازد .

نادین دوره های سنتی موسسه زیست شناسی آمریکا را گذراند و سپس در سال 2015 ساخت جواهرات کاملا غیر متعارف را آغاز کرد . قطعه ای كه از شاهكارهای او محسوب میشود، انگشتر Hamburger است، انگشتری متشكل از حلقه ای با طرحی شبيه گوشت، کاهو، پیاز، گوجه فرنگی که می توانند با هم یا جداگانه استفاده شوند . او همچنین دارای مجموعه ای از انگشترهای Sushi و Charm است . در حالی که جواهرات مواد غذایی گران قیمت میباشند، ستون های طلایی شامل Signal و No که به صورت جداگانه برای 155 دلار فروخته می شود نيز وجود دارد . Beyoncé از طرفداران گوشواره Shut up نادین است . کارل لارگرفلد از گردنبند Can You Hear Me استفاده كرده است .

طراحان جواهرات در سال 2018

طراحان جواهرات در سال 2018

طراحان جواهرات در سال 2018

BRENT NEALE

طراحی های رنگارنگ كه همانند داستان های جن و پری مدرن به نظر می آيد Brent Neale طراح آمریکایي از دانشگاه جان هاپکینز فارغ التحصیل شد و برای كسب مدرک دکترای طراحی جواهرات به مد انستیتوی فناوری ملحق شد . هنگامی که او در FIT تحصیلات خود را تمام کرد، برنت به مدت هشت سال برای طراح کارا راس کار کرد و در نهایت به مقام مدیريت در جواهرات نائل شد . در سال 2017 برند خود را راه اندازی کرد . اولین مجموعه او After The Rain در شهر نیویورک ساخته شد و از طبیعت، رنگ های روشن هنرمندان الیسورث کلی و دیوید هاکی و سبک های پر جنب و جوش 60s و 70s الهام گرفته شده است .

نقش هایی شامل رنگین کمان، زنبور و تک شاخ در گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشترها مشهود است . قیمت ها از مبلغ كم تا چند صد دلار متغیر است . اين طراح عنوان كرد كه مجموعه دوم خود را در سال 2018 با زمينه ای از فانتزی های افسانه ای با رنگ های تیره تر انتخاب میكند .

طراحان جواهرات در سال 2018

JESSICA BIALES

يک طراحی كلاسيک آميخته با مدرنيته انجام یک کار آن هم به خوبی با قوه تخيل و نظم تؤامان ممكن است . انگشترهای Signet با پیچ و تاب قرن 21 هسته اصلی مجموعه جالبی از Jessica Biales را تشکیل می دهند . انگشترهای شیک Candy كه با سنگ های روشن ساخته شده اند . او پاییز گذشته مجموعه رنگارنگ Collegiate را راه اندازی کرد تا به مشتریان خود فرصت قرار دادن رنگ های مدرسه ای را در یک انگشتر بدهد . بخشی از درآمد به Girls Inc اهدا شد . در حالی که جواهرات جسیکا واقعا برای فرش قرمز نیستند، اخیرا در مکان های بسیار ظاهر شده اند . Jeanna Lyons طراح در جشنواره Glossier، انگشتر Signet بیضی شكل او را به یک مدل در تبلیغات جدیدی برای برند Gap پوشانيده بود .

طراحان جواهرات در سال 2018

SARAH HENDLER

جواهراتی لوكس كه توجه به جلو و عقب دارد جواهرات Vintage از سارا هندلر، نوعی طراحی كلاسيک است . Sara اولین مجموعه خود را در سال 2016 منتشر كرد . او یکی از استعدادهای نادر است . مدونا و روت نگا از طرفداران Shirley Spear Earrings او بودند . در طول سال گذشته، سارا این مجموعه را به زیبایی توسعه داده و اثبات کرد که واقعا آينده درخشانی خواهد داشت .

طراحان جواهرات در سال 2018

OF RARE ORIGIN

جواهرات پوشيده شده از پر يک پرندگان Leslie Tcheyan و دخترانش Octavia Giovannini-Torelli و Thea Giovannini-Torelli کار خود را با مجموعه طلا و جواهر شگفت انگیزی در مارس 2016 راه اندازی کرده اند . پرندگان در Of Rare Origin جواهراتی از سنگ های نیمه قیمتی و دست ساز در ایتالیا هستند كه توسط طلای ١٨ عيار و نقره ساخته شده اند . گوشواره های آویزان هسته اصلی اين كالكشن را تشکیل می دهند، اما گردنبند هایی در اين مجموعه ديده میشوند . گوشواره های او در حال حاضر مورد توجه تعداد زيادی افراد معروف از جمله Lupita Nyong’o، Lily Aldridge و Karolina Kurkova میباشند .

طراحان جواهرات در سال 2018

DORYN WALLACH

تجسمی از هنر دكو تغییر دادن شغل می تواند ترسناک باشد، اما زنان هوشمند به شما می گویند که این می تواند شروع يک مسیر سرشار از شادكامی باشد . Doryn Wallach در اواسط کار خود در طراحی داخلی، تصمیم گرفت علاقه هميشگی خود را در جواهرات دنبال کند . كالكشن Doryn مجموعه ای از عناصر دکوراسیون است . سبکی فوق العاده كه نوعی از آن را میتوان در Sex and The City و Carrie Bradshaw يا در سارا جسیکا پارکر و Financial Times يافت .

طراحان جواهرات در سال 2018

برای دیدن جواهرات زیبا از  سایت جواهری بینا دیدن فرمایید .

مولف : خانم گیلاسی

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 2 =

محصولات مرتبط در فروشگاه