Telegram support Whatsapp support

عاقبت تلخ متلک پرانی به دختران…

عاقبت تلخ متلک پرانی به دختران…

ماجرای این حادثه تلخ…
ساعت 21 شامگاه دوشنبه 28 ارديبهشت ماه سال جاري گزارشي از يک دعواي خونين به مأموران کلانتري پاسدار گمنام در منطقه 14 تهران مخابره شد، تجسس‌ها نشان داد اين درگيري خونين بين دو جوان بوده که يکي از آنها زخمي شده است.همزمان با رسيدن مأموران به صحنه حادثه، پيکر نيمه‌جان جوان 31 ساله‌اي با آمبولانس اورژانس به بيمارستان بازرگانان انتقال يافت.هنوز چند ساعتي نگذشته بود که «علي رجبي» به خاطر خونريزي شديد تسليم مرگ شد.ماجراي اين جنايت خياباني خيلي زود به بازپرس ويژه قتل اطلاع داده شد و تيم‌هاي تخصصي پليس آگاهي تهران مأموريت يافتند تا از جزئيات قتل خونين رازگشايي کنند.

وقتي مأموران دست به کار شدند، پي بردند علي به خاطر مزاحمتي که چند پسر جوان براي دخترهاي محله‌شان ايجاد کرده بودند، به قاتل اعتراض کرده است که با ميانجيگري رهگذران و عذرخواهي قاتل همه پراکنده شدند. اما انگار پسر خشن، کينه به دل گرفته و زماني که علي از خودرو پياده مي‌شود تا به سمت خانه‌اش برود، از پشت، چند ضربه چاقو به گردن وي مي‌زند و پا به فرار مي‌گذارد.کارآگاهان با تحقيق از دوستان علي توانستند قاتل فراري را شناسايي کنند و وي تحت تعقيب ويژه پليس آگاهي قرار گرفته است.
«حسين رجبي» به شوک گفت: پنج فرزند داشتم و علي فرزند دوم من بود، 31 سال سن داشت. تنها نان‌آور خانه و کمک‌خرج من بود. قرار بود امسال دامادش کنم. شب حادثه علي دير کرده بود، هرچقدر تماس هم که مي‌گرفتيم تلفن همراهش را جواب نمي‌داد. خيلي نگران شدم. چند ساعتي گذشت که دوستانش تماس گرفتند و گفتند علي در بيمارستان است. خودم را به بيمارستان رساندم که متوجه شدم درگيري شده و پسرم را با چاقو زخمي کرده‌اند که همان ضربه باعث پارگي شاهرگ اصلي گردنش شده و علي به کما فرو رفته است. بعد از چند ساعت جدال با مرگ نتوانست مبارزه کند و تسليم شد.وي افزود: دوستانش مي‌گويند دعوا بر سر حمايت علي از دختران محله‌مان در برابر مزاحمان بود که علي با چند پسر جوان سر متلک انداختن درگير شد و بعد از درگيري با قاتل روبوسي مي‌کند و قضيه را خاتمه مي‌دهد، اما طرف مقابل دست‌بردار نبوده و هنگامي که پسرم داشت به خانه بر‌مي‌گشت، بدون اينکه متوجه شود از پشت ضربه‌اي به گردن وي مي‌زند و بلافاصله از محل متواري مي‌شود.پدر سياهپوش ادامه داد: پس از مرگ علي به آگاهي رفتم و شکايتي را مطرح کردم که اميدوارم سريع‌تر قاتل پسرم دستگير و به جزاي کارش برسد.

منبع:حوادث ایران

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =

یک دیدگاه

  1. خدا عاقلشون کنه…

محصولات مرتبط در فروشگاه