Telegram support Whatsapp support

علت نبودن مهران احمدی در پایتخت 4

علت نبودن مهران احمدی در پایتخت4

54

مسائل مالی؟؟؟

مسائل کاری؟؟؟

مهران احمدی، بازیگر نقش «بهبود» در سریال «پایتخت» از خالی بودن جایش در سری چهارم این سریال گفت و در عین حال برای تیم «پایتخت» آرزوی موفقیت کرد.

این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر در فیلم سینمایی نرگس آبیار مشغول بازی است، به نبودنش در «پایتخت 4» اشاره کرد و گفت: بعد از «شیار 143» خانم آبیار برای بازی در فیلم «نفس» او قرارداد بستم و از قبل با هم صحبت کرده بودیم تا اینکه 15 روز مانده بود به نوروز به ما گفتند می‌خواهند «پایتخت 4» را بسازند. راستش از آنجا که من بلد نیستم دو کار را با هم انجام بدهم و توانمندی‌اش را هم ندارم، علیرغم اینکه خیلی مشتاق بودم در سری چهارم پایتخت باشم اما این اتفاق نیفتاد؛ ضمن اینکه «پایتخت» سریالی است که انرژی‌بر است و بسیار سخت است چرا که همه فیزیک و ذهن آدم باید در اختیار کار باشد. از طرفی هم کار به طور کامل در شهرستان تصویربرداری می‌شود و این برایم خیلی سخت بود.

وی در پاسخ به اینکه آیا ناراحت نیست از اینکه در سری چهارم «پایتخت» حضور ندارد؟ اظهار کرد: چرا ناراحت نیستم؟ دوست داشتم حضور داشته باشم اما بود و نبود من فکر نمی‌کنم خللی در قصه ایجاد کند، به دلیل اینکه شاکله «پایتخت» قبل از من شکل گرفته بود؛ ضمن اینکه تمام افراد این سریال کارشان را بلدند و آنقدر کارکشته و حرفه‌ای هستند که بود و نبود بهبود در قصه مشکلی ایجاد نمی‌کند.

احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: بی‌صبرانه منتظرم «پایتخت 4» پخش شود تا با تماشای آن لذت ببرم. آرزو می‌کنم سری چهارم همچون سری‌های گذشته موفق و محبوب مردم باشد.

بازیگر نقش بهبود در ادامه درباره اینکه آیا اطلاع دارید در داستان «پایتخت 4» به نام بهبود اشاره‌ای می‌شود؟ گفت: واقعیت این است که من تمام تمرکزم بر کار «نفس» است و خیلی با دوستان در تماس نبودم اما چند باری که تلفنی با آقای تنابنده و مقدم صحبت کردم گویا قرار است بهبود را به سفر بفرستند. بالاخره یک بلایی سر بهبود می‌آورند دیگر، شاید هم سرش را زیر آب کنند. (خنده)

احمدی در پایان به حاشیه‌های پیش‌آمده از عدم حضورش در «پایتخت 4» اشاره کرد و گفت: به خاطر نبودنم در «پایتخت 4» اختلاف افتاد و یک‌سری حواشی به وجود آمد مبنی بر اینکه عدم حضورم به خاطر جریان مالی بوده است، در حالی که اصلا این‌طور نبود و اصولا من به خاطر جریان‌ مالی نه در کاری بودم و نه نبودم و اگر هم حضور داشتم قطعا اولین ویژگی‌اش مالی نبوده است. ما همیشه در «پایتخت» روابطمان بر اساس دوستی و صمیمیت بوده و در تمام مراحل کار، احترام حاکم بوده است. من به غیر از «پایتخت» چند کار دیگر با آقای مقدم داشته‌ام و همیشه هم عاشق ویژگی‌های کاری و اخلاقی‌اش بوده‌ام. از طرف دیگر تهیه‌کننده کار خانم غفوری همیشه فوق‌العاده بوده و من هیچ‌گاه از آنها ناراضی نبوده‌ام. من اصلا اهل حاشیه نبودم و نیستم.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هشت =

محصولات مرتبط در فروشگاه