Telegram support Whatsapp support

فرار هولناک زن جوان از ارابه شیطان

زن جوان وقتی دید راننده شیطان‌صفت وی را در مسیر انحرافی به ناکجاآباد می‌برد در اقدامی شجاعانه خود را به بیرون پرتاب کرد.

به گزارش ایران، این زن نکایی پس از گذشت سه ماه در حالی به کما فرورفته است که راننده فراری در زندان به‌سر می‌برد.

رضا که خود را شوهر خواهر این زن معرفی کرد، گفت: ساعت 8 صبح روز 24 آذرماه خواهرزنم هنگامی که برای رفتن به محل کار، نکا را به مقصد ساری ترک می‌کرد در مسیر «سه راه زاغمرز» که خودروهای خطی و غیرخطی مسافران را جابه‌جا می‌کردند سوار خودروی نقره‌ای رنگ جوانی شد که منتظر مسافر بود، راننده مسیر خود را میدان خزر ساری اعلام کرد، این راننده با همین یک مسافر مسیر را به سمت ساری ترک کرد.

وی افزود: خواهرزنم متوجه شد پیش از رسیدن به پلیس‌راه خودرو به مسیر دیگری منحرف شده و به راننده هشدار داد چرا مسیر را اشتباه می‌رود و راننده با اعلام اینکه گواهینامه ندارم و پلیس‌راه جلوی مرا می‌گیرد بحث را عوض کرد اما خواهرزنم همچنان اعتراض می‌کرد و حتی با خواهش و تمنا از راننده خواست که بایستد و وی پیاده شود حتی به او ‌گفت اگر پول اضافه می‌خواهی حاضرم پرداخت کنم تا پیاده شوم اما راننده گوشش بدهکار نبود فقط می‌گفت تا یک ساعت دیگر به مقصد می‌رسیم و با سرعت مسیر را به مقصد شوم خود طی می‌کرد و در همین جر و بحث و درگیری خواهرزنم از خودرو بیرون پرید و راننده در همان مسیر انحرافی با سرعت راه خود را ادامه داد، راننده توجهی به شرایط این زن مسافر نداشت اما این مادر پاکدامن تحمل شنیدن سخنان راننده و پذیرفتن ذلت را نداشت.

این مرد ناراحت گفت: پیکر نیمه‌جان خواهرزن من از سوی باغبانی که از آن مسیر انحرافی تردد می‌کرد پیدا شد و به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری انتقال یافت و بستری شد و با وجود آسیب‌های جدی که به او وارد شده بود توانست با همراهانش ارتباط برقرار کند و حتی با صحبت‌هایش راننده را چهره‌شناسی کرد.

رضا افزود: خواهرزنم در تعریف وقایع آن حادثه می‌گفت، «همان موقع که از خودرو پرتاب شدم با تمام توان تلاش کردم روی پاهای خودم بایستم تا در زمان مشخص به محل کارم که در شهرک صنعتی ساری بود برسم اما قادر به حرکت نبودم».

همراه این بیمار با بیان اینکه از راننده شکایت شده و پرونده در دستگاه قضایی در حال بررسی است، گفت: راننده شیطان‌صفت 23 ساله و اهل یکی از روستاهای ساری است که پرونده‌های زیادی در زمینه زورگیری، سرقت و مزاحمت‌های ناموسی دارد و در حال حاضر در زندان به ‌سر می‌برد.

وی ادامه داد: چهار روز است که این مادر پاکدامن و فداکار به کما فرو رفته و در بخش آی.سی.یوی بیمارستان بستری است و پزشک معالجش وضعیت جسمی، کلیوی، کبد، ضریب هوشی و تنفس وی را مناسب نمی‌داند.

علت این کار راننده شیطان صفت چه بود؟!!!

آیا با خودش فکر نکرده بود که اتفاقات ناگواری پیش خواهد آمد؟؟!!!
به زندان افتادن خودش و به کما فرو رفتن زن بی گناه…
منبع : تابناک
اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دو =

یک دیدگاه

  1. تنها راه فقط اعدام راننده

محصولات مرتبط در فروشگاه