Telegram support Whatsapp support
نگین یاقوت کبود با تراش زمردی

فروش جواهرات ارزشمند در حراجی ساتبی

یکی از بزرگترین و معتبرترین موسسه های حراجی جهان حراجی ساتبی ست که فعالیت آن در زمینه فروش جواهرات ارزشمند و آثار هنری ست و امروزه در ۴۰ کشور جهان نیز دارای شعبه می باشد .

این حراجی هر سال به مناسبت سال نو میلادی اقدام به فروش آثار منحصر به فرد جهان می کند، اردیبهشت امسال که چند اثر از استادان نقاشی ایران به فروش رسید که شامل تابلو نقاشی هایی از «سهراب سپهری» «منوچهر یکتایی»، «بهمن محصص»، «جعفر روحبخش»، «منیر فرمان‌ فرماییان» و … بود .

فروش جواهرات ارزشمند و قیمتی

این حراجی به مناسبت سال نو میلادی قصد دارد ۴۵۰ قطعه جواهرات به ارزش ۳۷ میلیون دلار را در شهر نیویورک به فروش برساند که انتظار می رود استقبال گسترده ای از این حراجی شود و چهره های سرشناس آمریکایی و دیگر ملیت ها را در آن مشاهده کنیم .

یکی از جواهراتی که قرار است در این حراجی چوب حراج بخورد نگین زمرد El Dorado است که از کشور کلمبیا استخراج شده و به صورت Emerald Cut تراش خورده، این زمرد در حدود ۳۶٫۵۳ قیراط وزن دارد و روی انگشتری از طلا ۱۸ عیار نصب شده تا به خوبی زیبایی خود را به نمایش بگذارد . قیمت این قطعه زمرد ۱٫۸ الی ۲٫۲ میلیون دلار می باشد .

 نگین زمرد El Dorado

یکی دیگر از جواهراتی که در این حراجی ساتبی به فروش می رسد یک انگشتر از جنس فلز پلاتین می باشد که دارای نگین یاقوت کبود با تراش زمردی است، این یاقوت کبود ۲۸ قیراطی بر روی رکاب انگشتر پلاتین قرار گرفته و برای تزئین آن از الماس های سفید بهره گرفته شده، قیمت تخمینی برای این قطعه در حدود ۴ الی ۵ میلیون دلار می باشد که قیمت بسیار بالایی برای یک انگشتر یاقوت می باشد .

نگین یاقوت کبود با تراش زمردی

اما باید گفت گل سر سبد این حراجی انگشتری با نگین الماس صورتی به وزن ۱۵٫۲۳ قیراط است که به صورت Cushion Cut تراش خورده، این انگشتر الماس از مجموعه های سلطنتی بوده که به نمایش گذاشته می شود و قرار است با قیمتی در حدود ۶ الی ۷ میلیون دلار فروخته شود .

نگین الماس صورتی

 

برای مشاهده تمام جواهرات زیبای نقره از سایت جواهری بینا دیدن فرمایید .

مولف : خانم گیلاسی

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 9 =

محصولات مرتبط در فروشگاه